Jonge moeder?

hoi ik ben britta en ik ben 19 jaar..
ik ben inmiddels bijna 21 weken zwanger!
ik zag in dit forum dat er nog al wat meide
van mijn leeftijd zwanger waren.. en ik zou
graag eens met ze kletsen! Ik kom uit apeldoorn
en ken hier eigenlijk niemand (van mijn leeftijd)
die ook zwanger is en het lijkt me erg leuk
om erover te kletsen! dus wie er zin heeft om
eens gezellig te kletsen voeg me dan toe op msn:
misz_brit@hotmail.com
je hoeft niet per se uit apeldoorn te komen,
maar het zou ook leuk zijn!

groetjes en succes iedereen met de zwangerschap en de kids :)

hallo

Ik ben bijna 24 en 6 weken zwanger van mijn eerste kindje mijn vriend en ik hebben er bewust voor gekozen verder hebben we het nog tegen niemand verteld maar ik weet zeker dat de mensen in onze omgeving het heel erg leuk vinden. En wat andere er van denken maakt mij niks uit ik heb altijd jong moeder willen worden dit is een keuze die je zelf maakt en als je daar gelukkig mee bent ben je denk ik niet te jong voor een kindje.

groetjes

Hoi allemaal,
Ik ben 25 en 32 wk zwanger van ons 2de kindje, mijn Dochterje is 15 mnd.
Ik was 25 toen zei geboren werd en nog steeds 25 als ons zoontje geboren wordt!
Ik vind mezelf helemaal niet te jong, Ik vraag me juist af waarom je het krijgen van kinderen op de lange baan moet schuiven, sommige doen net alsof je met kinderen geen leven meer hebt, Ze willen eerst genieten? Tot het krijgen van kinderen ineens niet zo makkelijk meer gaat.En inderdaad wat maakt het uit of het gepland is of niet, Je kunt niet alles plannen in je leven! Meestal nemen de dingen een andere wending dan dat je je gedacht had,zo is het leven.Ik vind het soms (bijna) onverantwoord op wat voor,n leeftijd sommige  mensen  besluiten dat  ze  toch wel een kindje willen. Ik zie mijn moeder van 47 echt niet nog een kindje krijgen.Ik vind het ook geen gezicht als je het soms ziet, ik vind t onnatuurlijk.Mijn kraamhulp zei ook tegen me dat ze in haar werk vaak oudere ouders meemaakte en  dat die juist meer onzeker waren als wij jonge ouders. Zij zelf was 46 en had geen kinderen omdat haar man niet vruchtbaar was en daar hadden ze zich bij neergelegd en ze zei al zou het nu wel kunnen dan zou ze op haar leeftijd er niet meer voor kiezen.Nou klink ik natuurlijk net zo als die mensen die ons te jong vinden, maar ja ik moest het ff kwijt

gr do25

He Do,
Even een vraagje..Je was 25 toen je dochtertje werd geboren, en nu is ze 15 maanden en moet je nog 8 weken van je tweede zwangerschap..Je bent dan echt geen 25 meer hoor..
Bij 12 maanden is er een jaar om ,dus dat lukt niet..hihi
Was je 24 bij de oudste?
Groet R

hey britje87...

K ben net 20jr geworden enne over ongeveer 4weken hoop k te bevallen van mijn kleintje..is een raar gevoel he als mensen je nog allemaal zo jong vinden voor die leeftijd k hoop dat je een mooie zwangerschap tegemoet gaat...

liefs marquerita 36w 2d  

babyliss1631@hotmail.com

hoi meiden ik ben bijna 22 en zwanger van ons 2e kindje ik heb al een dochter van 2 jaar die was niet gepland maar ben zo super blij dat ik die heb ,deze 2e hebben we bewust voor gekozen de verlangen naar een kleine was er weer ,ik vind het zeker vervelend dat andere mensen zich met alles bemoeie en zeggen je bent nog zo jong kijk naar je zelf denk ik dan zeg het alleen niet ,ik vind als je er aan toen ben doe het dan en ikijk of je wel alles goed heb geregelt ik heb ook huisje boompje autotje geen dieren voor mij ik heb allergie en is makkelijker als je kids heb en ben zelf nog lekker aan studeren ben bijna klaar met me opleiding spw 3 dus straks peuterjuffie moet nog 20 weken dus heb alle tijd ben n u 8 weken en heb der veel zin in en meiden veel suceses en je bent nooit te jong voor iets

daantje kus voor iedereen

Hoi,
Ik ben het helemaal met jullie eens. Ik ben 33 en 8 weken zwanger van m'n eerste kind, en nu het zover is, zou ik willen dat ik veel eerder zwanger was geworden! Maar ja, de planning - ik studeer weer (heb net m'n BA gehaald, en werk nu aan m'n universiteitsbul) na 7 jaar werken en een afgebroken HBO-opleiding. Mijn vorige relatie liep stuk, en ik ben nu zo blij dat ik gewacht heb - tuurlijk had ik veel jonger moeder willen worden, maar niet met mijn ex!

Je weet nooit hoe 't loopt, en ik vind dat iedereen lekker voor zichzelf moet uitmaken of ze er klaar voor zijn. Ik ben dan wel behoorlijk wat ouder, maar ik studeer nog, en mijn man en ik (we zijn in april, na 7 jaar relatie, getrouwd) hebben niet veel geld. Maar we konden gewoon niet langer wachten, en dat is iets van alle leeftijden volgens mij! We hebben een stabiele relatie en veel liefde voor ons kindje - meer heb je niet nodig. Met dat geld komt 't ook wel goed.

Veel geluk allemaal!
Hilde

Hoi!

Haha ik ken het. Iedereen kijkt mij erg raar aan als ik achter de wagen loop. Ik ben 21 en mijn zoontje Luca is 1juni 2006 geboren. Trek je er niks van aan, de mensen om je heen hadden het waarschijnlijk niet verwacht en moeten erg aan het idee wennen. Niemand zag mij eerst met een kindje en nu Luca er is kunnen ze hem al niet meer weg denken en vinden ze het heel normaal.

groetjes Larissa

Terug
Bovenaan