Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gister nog dagje Apeldoorn geweest.. Woon samen in Abcoude! Ben nu gewoon echt ongesteld.. Afwachten maar hoe en wat. Jij samenwonend?
Haha arme jij.. Bikkelen.
Ohja ik word er wel echt moe van dat sommige mensen zo medeleidend zijn ofzo.. Zeggen dat ik niet moet tillen en of ik een rolstoel wil in ziekenhuis.. Doe alles zelf nog
Haha, wauw xD sterke jonge meid een rolstoel aanbieden. Nee daar zou ik ook niet blij van worden.. Misschien als je volop weeën hebt of zo, maar anders.
Oh, nou als je nog leuke dingen kan doen dan is dat fijn! Dagje Apeldoorn klinkt goed . Ik woon ook samen ja! Hoop ook dat ik tot het einde alles kan blijven doen!
nee aan m'n buik is nog niks te merken gelukkig, ben nog maar 10 weken, dus dat zou denk ik wel raar zijn toch? Ook wel twee cupmaten gegroeid -.- en ik had al grote. Maargoed, ze zijn wat minder gevoelig dan aan het begin van de zwangerschap, dus niet zo erg meer moet alleen binnenkort gaan shoppen voor bh's wanneer begon jouw buik te groeien ongeveer?
Oh en ik heb trouwens alleen nog maar sokjes gekocht, om te kijken of ik het daarmee aan ouders en schoonouders kan vertellen. Maar dat moet ik nog maar even zien. Heb jij alles al in huis? Moet haast wel he
Verschilt per persoon ook wel.. Mijn buik was tot week 20 meer dan plat.. Vanaf week 24 een mini buikje eigenlijk en nu is de boel ontploft. Maar zelfs in het ziekenhuis waren ze verbaasd over m'n kleine 37w buik nu..
Heb ook echt maar 1 positie skinny gekocht en verder heb ik eigen kleding aan.. inclusief de broeken
Ga je het met 12w vertellen? Ik gaf mn schoonouders een mok met Oma/Opa van Blond amsterdam en toen vroeg ze of het van de kat was als kado.. :')
Heb alles behalve een wipper.. Ben ik nu even voor aan het checken 2e hands heb ik wel aardig wat hoor. Scheelt zoveel.. Maxi cosi/Bedframe etc..
Ja dat kan ik me voorstellen, als je nog maar 3 kilo bent aangekomen en een grote baby krijgt! Wil je in het ziekenhuis bevallen?
Wij gaan ook zo veel mogelijk tweedehands zoeken. Eerst geluidsisolatie op de muren(wonen middenin een gehorige flat ) en dan beginnen met sparen van dingen.
Ik verwacht wel dat ik misschien sneller een grotere buik ga krijgen heb niet fanatiek gesport dus zal niet veel buikspieren etc hebben. En ik heb altijd een klein buikje, maar daar val ik nu een beetje af als het zo doorgaat en de baby gaat groeien, zal het nog even niet opvallen misschien
Haha, een wipper schijnt best handig te zijn ja komt vast nog goed