Jonge moeders 1e zwangerschap

@Zw 22er: Leuk! Zijn echo's ook op zaterdag bij jullie?:) Ja ik ben 7 juni uitgerekend.. Heb eindelijk 'n buik en vier kilo aangekomen totaal.. Doe eigenlijk verder alles nog zoals altijd! Jij last?

@Suzanne: Ah nieuwjaarsbaby! Ja ik was ook bang door alle verhalen om me heen enzo:) Heb ook iets langer gewacht met vertellen (15 w)

Ja, de verloskundige heeft geen eigen echo apparaat en daarom moet ik naar zo'n echocentrum. Maar dat kan blijkbaar ook op zaterdag! Was ik wel blij mee, want scheelt een dag vrij vragen :)

ik heb niet heel erg veel last :p wel de standaard kwaaltjes als moe, misselijk, overgeven, bij inspanning sneller buiten adem en zo. Maar niet extreem :). Ben wel een kilo afgevallen inmiddels. Maar ik ben nog maar 10 weken en zou voor de baby ook nog niet echt aan hoeven te komen geloof ik.

fijn dat jij nu zo weinig last hebt, karpediem. Heb je wel last gehad?

gefeliciteerd Suzanne!

Aha ja wel easy op een zaterdag! Kilo eraf kan niet zoveel kwaad naar mijn weten.. Kwam zelf bij 12w er pas achter dat ik zwanger was en was 6 kilo afgevallen..

Net weer controle gehad. Alles prima verder. Alleen bloed ik zegmaar sinds gister avond (bloedprop kwijt etc) en nu nog steeds en buikkrampen.

'T kan dus betekenen dat bevalling snel gaat beginnen of het duurt nog een week ofzo.. Ligt eraan per persoon. Tot nu toe buik krampen/ongesteldheidsgevoel beetje.

Jups. Tis gewoon ook helder bloed in combinatie met krampen enzo. Lijk wel ongesteld.. :)

Afwachten maar.. Jullie nog veel last dan?

Het zal inderdaad afwachten zijn denk ik :) misschien begint het nu wel een beetje :)

ik heb vandaag de eerste echo gehad en teruggezet naar 10 weken. Wat een leuk kindje krijg ik :) haha. Alles zat er op en er aan, handjes, voetjes, hartje, hersentjes. Echt leuk :).

Alleen man, wat gaat zo iets hardhandig :eek:. Ze ging het eerst uitwendig doen, en daar was de baby wel te zien dus ik blij :p wil ze het alsnog inwendig doen omdat het gedraaid zat.. Pff. Maar de hele tijd duwen en trekken, heb er nu, bijna twee uur later, nog last van :p. Daar had ik me niet zo op ingesteld.

Maar ik ben helemaal verliefd :)

Vandaag avond ziekenhuis gehad met onderzoeken enzo. Alles prima en inderdaad afwachten tot het begint.. Wel eerder dan 7/6 gok ik zo.

Was je vriend mee naar de echo?:) Ik had het ook inwendig de eerste keer. Vond 't ook niet fijn..:p

Wat fijn dat alles goed is! Ja het lijkt mij ook wel dat ze dan eerder komt toch? Als je nu ook al dat menstruatiegevoel hebt en zo.. Zou wel mooi zijn :) kan je wel nog dingen doen met dat bloed? Of zit je de hele tijd thuis? Woon jij eigenlijk samen?

ja hij was gelukkig mee! Dat maakt het wat makkelijker! Ben wel helemaal verliefd. En heb nog steeds een pijnlijke stijve buik :p

Terug
Bovenaan