Jonge moeders 1e zwangerschap

Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschappen!

Ik ben nu 15 weken zwanger van de eerste, 25 jaar als ik beval. Het was gepland en we zijn mega gelukkig en kunnen niet wachten!

Ik ben 24. Morgen ben ik 4 weken zwanger. Vandaag getest bij de huisarts. Spannend!!

ben wel heel erg misselijk, mn borsten beginnen meer pijnlijker te worden. En heb meer trek. Oohja en emotioneler.

Ik ben 20 en 21 als ons kindje geboren word

het was voor ons wel een grote schok

maar kan nu al niet meer zonder dat kleine wondertje

gefeliciteerd allemaal!

Hoop dat jullie een fijne zwangerschap hebben

Hoi, leuk een topic voor jonge aankomende moeders! Ik ben 21, nog niet zwanger maar we zijn wel bezig, spannende periode dus! Ik kan niet wachten, mijn vriend heeft al een dochtertje uit een vorige relatie. Gefeliciteerd voor degene die al een wondertje verwachten!

Groetjes

Ik mag me hier misschien ook wel melden met m'n 22 jaar. Ik ben zo'n 5.5 weken zwanger van ons eerste wondertje :) en ik ben dolgelukkig. Wel even wennen aan het idee, ik wilde wel altijd al vroeg moeder worden!

hai hai,

Ik ben 23 jaar en 24 als ik ben bevallen. ik ben 3 januari uitgerekend dus nog heel pril. onze keuze is ook bewust geweest. ik ben gestopt met de pil en het is vrij snel al gelukt. dat hadden we nooit verwacht.

beide ouders waren enthousiast en kunnen niet wachten tot het er is.

ik heb wel al een echo gehad omdat we niet precies wisten hoe ver ik was. en we hebben het hartje zien kloppen, hetwas nog te klein om het ook te horen. over een paar weken dan mogen we weer en dan gaan we het hoop ik ook horen. ik ben wel de hele tijd bang voor een miskraam. ik weet niet waar die angst vandaan komt, herkennen meer mensen zich daarin?

Terug
Bovenaan