jonge moeders

A

Anoniem

Guest
hoi ik heb ff een vraagje  zijn er nog meer meiden die jong een kindje hebben gekregen ik benn u zwanger van mijn tweede 34 weken en 2 dagen maar heb al een dochtertje van 4en half   was dus 17 toen ik haar kreeg en ben nu 22 ik  hoor het wel  

Hoi Agnetha,

Ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ook ik was al heel jong moeder (17 toen ik zwanger werd, 18 toen ik moeder werd).
Op mijn 21e werd ik voor de tweede keer moeder en nu als 24 jarige alweer voor de derde keer!
Het was wel even wennen in het begin, maar ik zou nu nooit meer anders willen!!

liefs sofie

nee ik ou het ook nit meer anders willen maar merk wel dat je nit bveel vrienden heb als je jong zwanger bent had jij dat ook

hallo..
Nou ik ben dus 16 (25-06-1990)
En verwacht mijn kindje zaterdag(27-01)
Ben getrouwd met de papa..
En we redden ons heel goed..:)
Je kan altijd mailen..silly_mama_1990@hotmail.com

Groetjes sylvia..
Ps.
Ben eigenlijk wel benieuwd of er nog andere '' tienermoeders'' op dit forum zitten

Hoi Agnetha,

Ik ben idd ook heel veel vrienden verloren doordat ik in een andere fase van mijn leven terecht kwam.
Maar ik heb altijd maar zo gedacht, als ze je zo makkelijk laten vallen, dan zijn het ook geen echte vrienden.
De vrienden die ik nu over heb zijn tenminste mensen die voor mij door het vuur gaan (en andersom!)
Waar ik veel moeite mee heb gehad zijn al die goedbedoelde, maar o zo irritante, adviezen van iedereen die maar denkt dat je het niet aankan omdat je zo jong bent!
Hadden jullie dat ook?

liefs sofie

Hallo meiden!
Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!
Ik voel me geen jonge moeder in vergelijking met jullie, maar het gekke is dat mensen in mijn omgeving in eerste instantie erg verbaasd waren dat ik zwanger was, omdat in hun optiek 23 dus al erg jong was... Ik ben daarom gewend om als jonge zwangere gezien te worden, terwijl dat natuurlijk eigenlijk heel erg meevalt. Ik ben straks 24 als mijn eerste kindje geboren wordt. Maar als ik al zie hoeveel commentaar ik heb gekregen (vooral van halve bekenden, gelukkig niet van echte vrienden en familie) kan ik me voorstellen dat mensen behoorlijk vervelend kunnen doen als je een tienermoeder bent.  
Het belangrijkste; als je zelf maar blij bent om zwanger te zijn en 'jong' moeder te worden, geweldig toch!
Jullie heel veel  geluk met jullie kindjes toegewenst,

Bebek

Hoi Bebek,

Dat herken ik idd.
Veel van mijn vriendinnen zijn ook jong moeder geworden (tussen de 21 en 25) deze keuzes waren allemaal bewust (mijn tweede trouwens ook).
Maar als we dan met onze kindjes gezellig ergens heen gaan, worden we soms echt behandeld als een groep 'ongelukjes'. Je ziet de mensen soms gewoon denken.
In het begin stak het wel, maar je moet er gewoon boven staan!
Jij ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

liefs sofie

ja dat klopt dat   mensen je zo raar aankijken al moet ik zeggen waar ik nu woon dat het daar wel meevalt hier wonen meer meiden die jong kids heben gekregen

Terug
Bovenaan