jonge moeders

Hey

Mijn naam is Charlie en ik ben 20 jaar, 19 toen ik zwanger werd. Vandaag ben ik precies 37 weken zwanger, het wordt dus steeds spannender.
Ik kreeg van mijn familie in eerste instantie niet zulke hele positieve reacties van mijn vrienden wel. De familie van mijn vriend reageerde wel meteen heel leuk en zijn vrienden ook misschien omdat hij al "iets"ouder is (25)
Zelf studeer ik nog, op de uni wordt/werd ik wel heel raar aangekeken soms met medelijden en soms met afgunst, ook wordt er veel over me geroddeld maar ja sensatie beluste types blijven altijd bestaan. Ik trek me er niks van aan zolang mijn vriend en ik er maar blij mee zijn ( en dat zijn we zeker!) vind ik het allemaal prima.
Maar het was in het begin niet makkelijk vooral niet omdat mijn ouders er heel erg op tegen waren.

Groetjes
Charlie

hoi meiden,

leuk om te lezen dat er meer jonge moeders zijn. ikzelf ben 21 en ben nu 37 weken zwanger.
ik heb vorig jaar een dochtertje verloren en op mijn 14de heb ik ook een miskraam gekregen.
en nu loop ik hoogzwanger trots met mijn buik naar voren.
mijn vriend is 41 en het klikt erg goed tussen ons. we hebben ook bewust voor deze zwabgerschap gekozen. ons dochtertje die vorig jaar overleden is dat was eigenlijk een ongelukje maar wel zeer gewenst. we hebben haar ook begraven.
maar wat ik verwacht had maar niet gebeurt is opmerkingen over onze relatie ( we schelen tenslotte 20 jaar) en opmerkingen over deze zwangerschap.
heb er nog nooit ook maar iets over gehoord of rare blikken gekregen.
mijn ouders hebben er ook geen moeite mee, hun schelen trouwens 16 jaar.
en jong moeder zijn heeft in mijn ogen zoveel voordelen.
ik word jong moeder en ben er trots op!!!

groetjes Miranda 37 weken

Hey

Ik werd ook vrij jong moeder 19 toen ik zwanger was en 20 toen de onze zoon geboren werd ( was wel bewust voor gekozen) en nu ben ik 22 en zwanger van onze 2de die komt in juli 2007

maar ik heb daar ook heel erg last van van zulke mensen van was het een ongelukje vragen ze dan
maar goed trek me er niks van aan.

ik vind het juist erg als mensen pas na hun 35 /40 nog aan hun eerste kindje beginnen alleen omdat ze hun ''carriere'' belangrijker vinden

maar goed als ik straks 26 ben zitten mijn kids lekker op school en kan ik fulltime gaan werken en ik hoef het op m,n 30e niet meer af te breken

groetjes senjo

(14 wkn en 5 dgn )

hallo,
ik ben geen jonge moeder maar wilde toch even reageren.
ik ben 31 en verwacht ons eerste kindje.
het is heel mooi als alles via de planning loopt en je gewoon kinderen krijgt als je dat wilt maar dit is niet altijd het geval.
wij zijn 3 jaar bezig geweest om zwanger te worden en het is nu gelukkig gelukt.
mijn cariere zoals senjo schrijft had daar niks mee te maken,was wel blij dat ik die had want dan heb je tenminste afleiding.
het is in je omgeving nooit goed als je jong kinderen krijgt dan denken ze dat het een ongelukje is en als je ouder bent dan zeggen ze ze moeten zeker nog even snel een kind.
mensen hebben altijd zo snel een oordeel klaar en dat vind ik zo jammer.
verder geniet ik met volle teugen van mijn zwangerschap en 31 of 21 jaar maakt dan niet zoveel uit denk ik
groetjes ammarins

ik ben het helemaal eens met ammarins, het maakt niet zoveel uit wat je leeftijd is.
als je je kindje maar een goede toekomst kan geven.
das het belangrijkste!

groetjes Miranda 37,1

hallo hallo :)

ik ben dan wel niet zwanger, maar ik ben 22 en heb een dochtertje van een half jaar.. ik was 21 toen ze geboren werd, mijn vriend  is 30,  sommige mensen behandelen je idd als een wandeld ongelukje.. tja.. yara was niet gepland.. maar dan is ze ons kadootje.. en echt geen ongelukje.. maar goed.. mensen zullen altijd over andere blijven kletsen..  

wij zijn met zn 3tjes helemaal happy.. en dan kan het me niet schelen wat andere van ons denken..

groetjes jose

hoi hoi,

ik had ook graag een jonge moeder willen zijn maar helaas het liep allemaal anders dan gepland.
niet dat ik nu oud ben ofzo .

was 16 kreeg ik verkering , half jaar erna inmiddels 17 ging ik samenwonen
19 stopte ik met de pil ,afgelopen april net 22 getrouwd
en nu eindelijk agelopen november ZWANGER
dus als de kleine komt ben ik 23 .
toch ook nog weleen jonge moeder , maar helaas zoals velen hadden we het niet voor het zeggen

groetjes moekje

hey ammarins

ik had het ook niet over mensen waar het niet bij lukt met zwanger worden.

dat heeft er niks mee te maken

maar de beste leeftijd om kinderen te krijgen is tussen de 20 en 30 dan heb je het minst kans op afwijkingen enz ( zei de vk )

maar uiteindelijk moet iedereen het zelf weten natuurlijk dat was alleen mijn mening erover

groetjes

Terug
Bovenaan