jonge moeders

Hoi meiden,

Ik spreek zelf niet uit ervaring, want ik ben 27 en nu in verwachting van onze eerste. Maar mijn zus, die nu 33 is, heeft twee dochters: een van 13 en een van 15 jaar. In haar geval heeft ze wel het gevoel dat ze in het begin iets gemist heeft. Het 'ontdekken van de wereld' zullen we maar zeggen.
Maar ze heeft er nooit spijt van gehad en is nu weer lekker aan het carriere maken. Haar meiden zijn nu al 'groot' en zodoende kan ze eigenlijk weer gaan en staan waar ze wil. Ik vind het niet negatief om jong aan kinderen te beginnen, hoor. Je weet zelf het beste wanneer je er aan toe bent, toch? Niet teveel naar anderen luisteren.

Groetjes, Marisa

hoi

ik heb niet het gevoel dat ik dat mis van de wereld ontdekken.

we kunnen nog steeds vanalles doen zoals uitgaan enz alleen niet altijd samen maar dan gaan we gewoon apart met vrienden ofzo hebben we beide geen problemen mee

maar je zit indd wel wat vaster ja je kan niet zomaar even overal heen wanneer je zelf wilt dat is wel weer zo maar goed dat hebben we er wel voor over en dat wisten we ook van te voren

nou ik ben blij dat er zo veel mensen op mij vraag reagerenmaar ik vind ook idd dat jong kids krijgen veel voordelen heeft en ik kanniet zeggen dat ik veel mis in mij leven ik kan nog op stap gaan als ik wil alleen heb ik zelf er geen behoefte aan om het zo vaak te doen en je kannpog zo veel doen metd e kleine er bij voor mij is het geen belemming of zo

Hi,

Ik ben nu 22 jr, en zit in de 33ste week...
Ik merk overal dat ik aardig jong ben, bij de zwangerschaps fitness, bij zwangerschapsbegeleiding...

Wij hebben er bewust voor gekozen... ookal snappen veel mensen dat niet.
Ik ben zelf niet van mening dat je leven op houd met een kindje erbij, ik vind het juist een aanvulling, natuurlijk moeten we straks met hele andere dingen rekening houden... maar dat is onze keus... en feestbeesten zijn wij toch al niet.
Zo nu en dan een avondje in het cafe of een concertje... maar thuis vermaken wij ons ook prima.

Misschien leuk om eens te msn-en of contacten op te doen...met jonge moeders?

mijn email: unholiness@hotmail.com

Misschien tot snel :)
Nens

hallo, hier nog een jonge mama

ik ben nu 25 en zwanger van ons 3e wondertje !!
ben ook met m,n 17e begonnen aan baby ,s en met 18 jaar ben ik bevallen van lela m,n oudste docher 4 jaar daarna is darja gekomen van 3 jaar en nu weer zwanger en uitgerekent op 1 juli heb dat ik voor m,n 26 al m,n kids op de wereld heb gezet haha dan heb ik met 25 de drie gehaald !! vindt ik wel heel leuk

en voor diegene die zeggen dat we vrijheid missen vindt ik echt kolder want dat ligt aan jezelf ik kan uitgaan en doen wat ik zelf wil moet het allleen even goed plannen , maar dat heeft niet altijd met m,n kinderen te maken maar ook met de eurooosss!!!!!!!!!

maar ik ben nog jong en m,n lichaam hersteld ook beter , dat alleen al is een voordeel !! hahaha en straks als die kleine geboren ga ik eens kijken of ik cariere ga maken daar ben ik nog niet helemaal overuit want wist namelijk niet toen ik 15 /16 was , wat ik ging doen in het leven . en een vaste vriend hadt ik al we zijn nu inmiddels getrouwd . hij werkt als manager bij een ijssalon .

en straks ga ik de verzorging in maar wil eerst eens even kijken wat mij aanspreekt , en dan wil ik er ook nog verder voor leren .

dus toekomst plannen genoeg ...

samen met m,n drie kindertje en m,n man

dit was mijn verhaal en m,n kijk op het leven .

liefs van anna 17 wk en 4 dg

Hoi hoi
Ik ben ook een jonge moeder!
Ik was 18 toen in mijn zoontje kreeg ben nu 22 en verwacht 9 juni ons 2de kindje

Groetjes Peggy

Hai

Hier nog 1.
Ik was 18 toen ik zwanger raakte en 19 dus toen mijn oudste 25-08-01
geboren werd.
Mijn zoontje heb ik in 10-10-05 gekregen, en nu verwacht ik mijn derde
op 4-3-2007 en ik ben 24 jaar. augustus word ik 25 jr.
!!!!

Heb ook echt niks gemist en heb alles gedaan kwa wereld ontdekken.
dus dat is echt ozin vind ik ook.

Na mijn dochter ben ik afgestudeerd en nu ben ik fulltime moeder omdat ik dat wilde na de geboorte van me zoon.

En ze zijn alledrie van me man!!!!!!!!!!!!!!!!!!

groetjes sabina
la-nu

Terug
Bovenaan