jonge moeders

ik ben 23 en mijn vriend wordt de week na dat ik uitgeteld ben 22. We hebben net een huis gekocht en gaan in mei trouwen. het is ons eerste kindje. zelf werk ik bij de thuiszorg. de meeste clienten vinden het leuk maar er zijn er ook bij die zeggen dat we beter nog wat hadden kunnen wachten,dat we nu niks meer kunnen. dan wordt ik soms wel een beetje kwaad, ik heb altijd gezegd dat ik jong moeder wilde worden. mijn moeder was ook 23 toen ze mij kreeg. en nu ben ik mijn ouders al bijn allebei kwijt. mijn vader overleed 6 jaar geleden en bij mijn moeder hebben ze drie maanden geleden longkanker ontdekt waar niks meer aan te doen is.

Hallo allemaal,

Ik ben ook een jonge moeder, kreeg mijn eerste toen ik 19 was ze is nu 3 jaar oud. Tevens ben ik ook zwanger van de 2e en eerlijk gezegd had ik het niet anders gewild. Maar ja mensen hebben idd altijd wel een oordeel klaar dus trek je daar niks van aan doe wat jij wilt het is je eigen leven. Je hebt ook voordelen als jonge moeder: je hersteld sneller na de bevalling, alles gaat sneller, je hebt meer energie voor je kind(eren), als je kinderen 20 zijn ben jij nog vrij jong etc..

Ook ik heb niet het gevoel dat ik iets heb gemist tenslotte heb ik er zelf voor gekozen en ik heb tussen mijn zwangerschap door nog kunnen afstuderen. Nu heb ik een goede baan waarin ik makkelijk kan doorgroeien dus op dit vlak ook geen probleem. Kortom ik heb alles wat mijn hartje begeert.
Groetjes aan alle (jonge) moeders!

Elmira.

Hallo allemaal,

Ik ben ook een jonge moeder, kreeg mijn eerste toen ik 19 was ze is nu 3 jaar oud. Tevens ben ik ook zwanger van de 2e en eerlijk gezegd had ik het niet anders gewild. Maar ja mensen hebben idd altijd wel een oordeel klaar dus trek je daar niks van aan doe wat jij wilt het is je eigen leven. Je hebt ook voordelen als jonge moeder: je hersteld sneller na de bevalling, alles gaat sneller, je hebt meer energie voor je kind(eren), als je kinderen 20 zijn ben jij nog vrij jong etc..

Ook ik heb niet het gevoel dat ik iets heb gemist tenslotte heb ik er zelf voor gekozen en ik heb tussen mijn zwangerschap door nog kunnen afstuderen. Nu heb ik een goede baan waarin ik makkelijk kan doorgroeien dus op dit vlak ook geen probleem. Kortom ik heb alles wat mijn hartje begeert.
Groetjes aan alle (jonge) moeders!

Elmira.

Terug
Bovenaan