Jonge moeders!

he Miloux,

ik was 17 toen ik zwanger was van de   1e maar onze ouders hebben ons er altijd in gesteund, toen we het aan mijn schoonouders vertelden was hun reactie:(ze hadden door dat er wat aan de hand was) we waren al bang dat de verkering uit was!
en mijn   ouders hebben ons ook fling geholpen , mijn moeder is ook een soort van vriendin ik kan haar alles vertellen en ga elke week met haar shoppen.
Als jullie toch laten zien dat je het erg graag wilt en dat jullie er helemaal voor gaan  dan draaien ze vast wel bij, en als er zo'n mooi poppie op de wereld komt zijn het vaak de trotste opa's en oma's die er zijn.
en als je met kwaaltjes of vragen zit mag je ze hier altijd stellen , dit word mijn 4e al dus ben al erg ervaren ha ha
ik hoop voor je dat je straks vanzelf meer steun van de famillie krijg

liefs maggi 29 jaar

super bedankt voor de reacties. het enige wat ik kan doen is hopen dat ze bij trekt. en het uiteindelijk kan accepteren dat we het houden.
Jonge moeders dan heb ik nog een vraagje.
hoe kan je er als jonge moeder nog leuk en hip uitzien? zijn er speciale winkels voor de jongere moeders? of moeten wij ook tuttige positie kleding aan?
thnx

22 jaar oud, *vriend is 28* en voor de 2e keer nu zwanger. Mijn vorige zwangerschap is helaas vorig jaar misgegaan. Ben dus ook nog wel jong ;)

hoi hoi,

ik vind het ook moeilijk om leuke hippe zw kleding te vinden die ook nog een beetje betaalbaar is, ik slaag het best bij h&m, verder zijn er veel online shops waar ze hippe dingen hebben, succes...

xx natascha

Hey Meiden,

Ik ben 22 en mn vriend 24.
We hebben er ook bewust voor gekozen om jonge ouders te worden. Ik wou altijd al graag jong kinderen en bij mn vriend in de familie is iedereen wel jong bevallen van hun eerste kindje... gelukkig reageren mensen heel goed in mijn omgeving! Ik ben 15 juni uitgerekend van ons eerste... dus dat is al heel snel!!!
Wat ik idd ook mee maakte is dat op zwangerschapssyoga idd bijna allemaal 30plussers zijn... Niet veel jonge moeders meer... Ik woon zelf in Noordwijk en jullie?

Liefs X Manon

quote: jtzwanger reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-05-2008 11:10:28'));

Hey hoi!

Leuk dat je reageert! Ik herken je verhaal helemaal! Toen ik op zwangerschapsgym zat met de tweede was ik ook een van de jongsten, op een tienermoeder na... En de enige die de tweede kreeg. Nou, je had de gezichten moeten zien...
Vaak kreeg en krijg ik ook de vraag van mensen, als je ze verteld dat je zwanger bent, of het wel gepland is, erg frustrerend!!! Ik was met 21 jaar zeer gewenst en zover je hat kan plannen, gepland zwanger. En dat geld ook voor de tweede zwangerschap en deze zwangerschap!  En dat schijnt tegenwoordig toch niet helemaal meer normaal te zijn...jammer!
Hoe dan ook, gelukkig zijn er meerdere jonge moeders, dus zijn we toch niet zo vreemd bezig (haha)

Anita

quote: xmiloux reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-05-2008 21:55:39'));

super bedankt voor de reacties. het enige wat ik kan doen is hopen dat ze bij trekt. en het uiteindelijk kan accepteren dat we het houden.
Jonge moeders dan heb ik nog een vraagje.
hoe kan je er als jonge moeder nog leuk en hip uitzien? zijn er speciale winkels voor de jongere moeders? of moeten wij ook tuttige positie kleding aan?
thnx

Hey hoi!
Jammer dat je moeder zo reageerd, maar zal vast wel bij draaien.
En je kan er als zwangere ook hip uit zien hahaah.
Ben nu zelf 12 weken en draag al grotere maten en positiekleding, mijn eigen kleding  past nu al niet meer!
Vind zelf positie kleding fijner zitten dan een maat groter, en op marktplaats staan heel veel leuke paketten positiekleding!
Zelf wilde ik nooit twedehands kleding dragen, maar nu vind ik het zonde om een hele nieuwe garderobe aan te schaffen en het daarna nooit meer te dragen.
Scheelt een hoop geld kun je dat straks lekker aan de kleine besteden!
Succes en een fijne goede zwangerschap
Liefs jenny  

Hier nog een jonge moeder!!!
Ik ben 25 jaar oud en nu ook moeder van drie kinderen. Twee dochters van 3,5 jaar en 15 maand, en onze zoon is bijna 2 maanden oud. Hij is geboren in april dit jaar.
Ik was 21 toen ik zwanger werd, een paar maanden nadat ik en mijn man waren getrouwd. Een maand voor onze eerste huwelijks jaar is onze dochter geboren. Vorig jaar maart is onze tweede dochter geboren en vijf maanden later was ik opnieuw zwanger, afgelopen april is onze zoon geboren.

Groetjes Elle

Terug
Bovenaan