Jonge moeders!

Hoi

Ook ik ben een jonge moeder !!
Ik ben 21 heb een dochtert van 3 een zoon van 2 en de 3de verwachten wij in Januarie

Ik was 17 toen ik zwanger werdt 18 toen de 1ste geboren werdt 23.12.04 .Vlak hierna raakte ik weer zwanger van onze 2de die kwam 04.01.06.En nu ben ik zwanger van onze 3de die verwachten wij eind januarie 09

Liefs Astrid

Hoi Astrid,

lekker jong mijn verhaal is een beetje hetzelfde je kunt hem hierboven lezen

liefs maggi

He hallo allemaal.
Wat goed te horen dat er nog zo veel jonge moeders zijn!!!!!!!!!!.
Ik ben ook een jonge moeder.
Emily  ( bijna 5 )ons eerste kindje die kregen wij  toen ik 17 jaar was.
Romy ( net 2 )ons tweede kindje kregen wij toen ik 20 jaar was.
En nu krijgen we er nog een kleine ukkepuk bij erg gezellig.
Ik wou altijd al een jonge moeder zijn en veel kinderen.
en wie weet blijft het niet bij 3.
Groetjes joyce    

quote: mamma___elle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-06-2008 15:31:47'));

Hey Elle,

we waren dan niet zo snel als jullie, maar ons verhaal komt overeen met elkaar. 1 jaar en 5 maanden na onze huwelijksdag kregen we de eerste, 18 maanden later de tweede en nu dus de derde.  
Mooi om te horen dat er toch ook nog meerdere mensen zijn die jong in het huwelijksbootje stappen, dat hoor je ook niet zoveel meer...
Omdat we christenen zijn wilden we niet samenwonen en ik heb altijd gezegd dat ik uit huis wilde trouwen, leek me een meerwaarde hebben voor het huwelijk.  Is geloof bij jou daarin ook een van de redenen?

Ben benieuwd....
-X- Anietje

Hallo allemaal,

Hier nog een jonge moeder,
Ik ben 24 jaar en heb een dochter van 2 jaar en 8 maand,
een zoon van 1 jaar en 1 maand
en ben zwanger van de derde, ben in februari uitgeteld!!
Ik vindt het juist hartstikke leuk om een jonge moeder te zijn,
maar kan er wel een beetje tegenop zien om iedereen te vertellen dat ik nu weer zwanger ben, want heel veel mensen vinden dat raar ofzo om al jong meerdere kinderen te hebben, maar goed, wij zijn er heel erg blij mee en daar gaat het om, maar het is wel jammer dat mensen niet altijd positief zijn...

Geniet allemaal lekker van jullie kindjes en zwangerschap.....
Groetjes Jolanda

Hoi

Ik ben nu 25 jaar en onze dochter kreeg ik toen ik 22 was (bijna 23) en onze tweede verwachten wij eind november begin december.....Ik vind het heerlijk om jong moeder te zijn. Ik werk 2 dagen en breng dus veel tijd met mijn dochter door, super om alles mee te maken!!  

Groetjes!

hey iedereen

Zal me even voorstellen mijn naam is Sharon en ben 19 jaar en in verwachting van de eerste!!! uitgeteld in januari

Wij hebben er lang over gedaan we besloten 1,5 jaar geleden dat we een kindje wouden maar helaas zat het tegen en ging het 6 maal mis  maja na 1,5 jaar dus eindelijk wel goed...
Ik ben dus 20als de kleine geboren word en wat ik merk is dat iedereen blij voor me is heb eigenlijk niemand die zegt zou je dat wel doen en bovendien hebben heel mijn vriendengroep al kindjes dus die zeiden join the club.. hahah..
Mijn moeder is heel blij..
Het enigste waar ik dan tegen aan loop is als ik zeg er begint al een buikje te groeien dat mensen zeggen jah dat klopt maar dat word nog wel veel erger

Jah!!! dat weet ik ook wel maar dan mag ik toch nog wel trots zijn op mijn kleine buikje ...

Of mensen die zeggen bedenk wel goed een kindje veranderd je leven he...
Dan heb ik zoiets als ik naar jullie allemaal moet luisteren dan moet ik pas met mijn 30 aan kids beginnen en dan nog weet ik niet waar ik aan toe ben want dat weet je bij je eerste nooit(je kunt het je wel voorstellen natuurlijk) dus dan moet ik nooit aan kids beginnen dan heb ik zoiets van ik kan het wel als ik maar van me kindje hou !!!

Dus ga me niet vertellen wat ik moet doen want iedereen heeft wel eens een foutje gemaakt met opvoeden en dat is geen misdaad iedereen is op zijn eigen manier een goede moeder!!!

Maken jullie dit ook mee...
Sorry zie dat ik best fel reageer zo bedoel ik het niet maar vind die voor oordelen belachelijk!!!

Grtjes sharon

Hoi Anita,

WAt een heerlijk onderwerp jonge moeders.
Ik heb zelf een dochter van bijna 6 en ben ik verwachting van de tweede en ben 4 oktober uitgeteld.
Zelf ben ik net 23 geworden.
Op mijn 16e raakte ik zwanger van de eerste en ik vind het heerlijk om jong moeder te zijn.
alle meiden geniet nog van je zwangerschap!!!!!en SUC6!!!

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan