Jonge ouders

<p>Hallo allen. Wij zijn een jong pas getrouwd stel van in de twintig. Wij willen heel graag een gezinnetje. Ik ben sinds februari gestopt met de pil. We hebben twee maanden tot de bruiloft gewacht waarin mijn lichaam ook alvast kon ontpillen en ik gelijk foliumzuur ben gaan slikken. Gelukkig was mijn cyclus gelijk weer regelmatig en nu zijn we officieel begonnen met onze eerste poging! Mijn eerste NOD is half mei, spannendddddd.</p><p style="text-align: left;">Ik spreek graag met andere jonge toekomstige ouders die ook voor het eerst proberen om een kindje te krijgen ?</p>

Spannend hoor ! Ik weet nog wel hoe spannen ik dat vond na al die maanden proberen. Ik kon letterlijk niet wachten om te testen. Ik was 24 toen ik zwanger werd en we hebben nu een dochter van 7 maanden. 

Hee ! 
Hier ook een stel van in de 20, eind februari gestopt en toen een cyclus gehad van 31 dagen. Nu zijn we echt van start zeg maar, dus ik ben erg benieuwd hoe lang deze cyclus zal duren. Mijn NOD is aankomende woensdag, maar wat duurt dat wachten lang voor mijn gevoel zeg. Het liefst test ik gelijk. Gebruik jij ovulatie testen of een app? Ik een app, eerst proberen of dit werkt. Leuk om elkaar op de hoogte te houden en te kletsen. 

Hoi PatriciaKL, het is inderdaad zo spannend. We zijn pas net een weekje begonnen maar kan nu al niet wachten. Gefeliciteerd met jullie dochtertje wat leuk!

Hoi Lilalau, spannend voor aankomende woensdag. Ik hoop het snel lukt bij jullie! Ik vind het ook nu al lang duren, maar geduld en niet te veel stress zorgt er toch voor dat het sneller lukt. Houd dus vol hihi. Ik heb een app waarin ik alles bijhoudt, ik had hetzelfde we proberen het eerst gewoon zelf. Zeker leuk om elkaar op de hoogte te houden! ?

Spannend! Ik ben ook foliumzuur aan het slikken. Ontpillen was in mijn geval niet helemaal sprake van, maar wel medicatie voor mijn endometriose waar ik mee moest stoppen. Heb altijd een heel onregelmatige cyclus, dus ben heel benieuwd. Wij zijn overigens ook in de twintig.

@vlindertjee jaa wachten duurt echt lang. Maar wat je zegt stress is niet goed, Maarja wat is stress.. bedoel logisch dat je er wel veel aan denkt toch:)? Mag ik vragen welke app jij gebruikt? 

@rosi spannend ! Eerste poging nu? Of al verder ? 

@Lilalou eerste poging hier. Dus nog even geduld. Cycli van 40 dagen zijn mij niet ongewoon. Dus wordt allemaal gissen en een verrassing. We wachten rustig af.

Terug
Bovenaan