Jonge ouders

Ja grappig. Ja snap ik, zou ik ook doen. Ik heb al een zwangerschapstest thuis klaarliggen haha, gewoon een van Kruidvat. Ik ga denk ik niet met weken testen want als het goed is weet je wel hoeveel weken je bent, want je telt vanaf de eerste dag van je laatste ongesteldheid.

Helaas ongesteld geworden. Gister avond rond 11 uur  heeeel klein beetje maar nu zet het echt door. Maar mijn vraag, moet ik nu gister aanhouden als eerste dag of vandaag? 

Hoe gaat het bij jullie? Waar zitten jullie nu precies in de cyclus ? 

Oh jammer zeg... Je moet de dag dat het echt doorzet rekenen als eerste dag, dus in jouw geval vandaag!
Ik zit nu ongeveer bij me ovulatie deze komende dagen, ik herken nog niets en gebruik dus geen ovulatietesten, dus gewoon spannend opletten en regelmatig het doen en afwachten ?

okee dankjewel voor je antwoord ging echt even twijfelen, maar dan vul ik dat weer in in de app:).
Spannennd inderdaad! Leuk als je ons op de hoogte houd hoe je je voelt en of je al iets merkt:).
Liefs, 

Ik had dat ook afgelopen maand, toen had ik alles opgezocht vandaar dat ik het weet. In de app kun je altijd nog bij notities zetten dat je de avond ervoor heel klein beetje had. 
Ik heb wel meer afscheiding, wat ik denk dat dat cervixslijm is. Echt spannend inderdaad!
Liefs

Wat jammer Lilalau! Hopelijk volgende maand beter! 
Spannend hoor Vlindertje, ik ga voor jullie duimen.
Hier inmiddels op dag 31... Ben benieuwd wat het deze maand gaat worden. Heb nog niet echt het idee dat mijn menstruatie eraan zit te komen.

Wat spannend Rosi, duurt je cyclus altijd lang of heel onregelmatig? Zijn jullie ook voor de eerste ronde ? Of al langer? 

Ik ga duimen voor jullie! 

Ik heb helaas endometriose. Sinds een jaar daar medicatie voor geslikt waardoor ik geen menstruatie meer had. Daarvoor altijd heel onregelmatige cycli  (21-40 dagen). Dus ben heel benieuwd hoe het nu gaat. Eerste cycli sinds de medicatie stop. Is dan ook onze eerste ronde.

Terug
Bovenaan