Jonge ouders

Ja dat moet je vooral niet te veel lezen, dat sla ik ook over hoor. Maar het is toch echt spannend inderdaad. Vertrouwen op het goede! En genieten van dat je niet veel last hebt!
Nu geven ze een schatting, maar met de termijnecho leggen ze je uitgerekende datum vast, dat is altijd zo. En mijn geschatte datum nu kwam wel redelijk overeen met wat ik zelf berekend had! Dus afwachten wat het precies wordt de 29e!

Hee Vlindertjee: Ik was even benieuwd hoe het met je gaat ? Je termijn echo al gehad toch ? Was alles weer goed met de kleine ? En hoe voel  je je ? 
Hoe gaat het met de andere meiden allemaal :)

Hier helaas nog niks! Lijf is nog steeds helemaal van slag, lang leve endometriose... Had afgelopen maand stille hoop dat het raak was, maar nee.. Weer een cyclus van 38 dagen. 
Hopelijk hebben jullie allemaal wat meer geluk ?

Hai Lilalau! Ik had een goede termijnecho, ze kwam precies op de datum waar we al mee rekenden, dus de baby blijft en nu officieel uitgerekend op 20 januari. De baby was lekker gegroeid, aan het bewegen en deed het erg goed! Ik heb mogelijk wel een afwijking aan me baarmoeder (waardoor ik grotere kans op een vroeggeboorte heb), dus moet naar de gynaecoloog volgende week. Dat was even schrikken en is spannend, maar gelukkig ging het zo goed met de baby ?.
Ik heb nog steeds last van zwangerschapskwaaltjes, hopelijk nu ik voorbij de 12 weken ben gaat dat langzaam voorbij.
Hoe gaat het met jou?

Terug
Bovenaan