Jonge ouders

@vlindertje,
Ik voel me goed, wel nog steeds wat buikkrampen en me borsten worden elke dag gevoeliger & af en toe een hongerig/misselijk gevoel maar zodra ik dan iets eet is het weg. Morgen precies 6 weken, dus volgens google worden de symptomen dan erger.. ben benieuwd! Hoe is het met jou?? 
@izzy, 
Vervelend dat je bloedverlies hebt, nu nog steeds of is het weg? Verder geen buikkrampen ofzo? Hopelijk een goede echo 2 juni! 

Lilalau, ja spannend hoor! Ik duim voor je!
Ilyaa, je bent morgen nog geen 6 weken toch? Je loopt een dag achter op mij. Ik ben woensdag pas 6 weken, jij donderdag dan toch? Fijn dat je je vooral goed voelt, ik over het algemeen ook wel, maar mijn borsten zijn ook sinds gister echt gevoelig, af en toe ook echt honger, weinig misselijk, en super vermoeid telkens ?. Ik ben ook benieuwd of alles erger wordt na 6 weken, ik hoop dat het meevalt!

@ vlindertjee,

Klopt je hebt gelijk.. ik heb een app die het anders heeft berekend volgens de datum van bevruchting. Volgens die app 6 weken nu.. maar een andere app weer volgens laatste dag menstruatie en die idd nog 5 weken en een paar dagen. Dus dat zal het wel zijn. 
Ik ook wel vermoeid ja.. ik werk in de zorg dus hoop dat ik dat ga volhouden me hele zwangerschap, bij de vorige zwangerschap zat ik voornamelijk voor me werk dus heel anders nu. 
Wat doen jullie voor werk ? 

Oh haha ja, je kunt het beste rekenen vanaf je eerste dag van de laatste menstruatie.
Ja spannend, ik hoop dat je het red en als het mogelijk is rekening houden en luisteren naar je lichaam!
Ik werk parttime in een kinderopvang, dus dat is ook niet niets hahaha, maar ik ben vooral bezig met mijn vervolgopleiding wat ik veel vanuit huis kan doen, dat is fijn.

Hoi meiden,
Gisteren na lang aandringen een echo gehad. De verloskundige was het niet eens met haar collega dus ik moest het maar aankijken van haar en rekening houden met een miskraam! Had gisteren in de nacht alweer bloedverlies tm de ochtend helemaal niet geslapen ook. Na aandringen dus toch echo gshas en er was enkel een vruchtzakje te zien van 4 weken en 4 dagen precies (precies mijn termijn). Logisch ook, had bij mn zoontje ook met 5 weken een echo en er was nog niks in het vruchtzakje te zien toen ook. De echo van 2 juni staat nog vast..

Izzy, jeetje spannend zeg. Sterkte nu en toch hopen op het beste... Houd je ons op de hoogte?
Dootje, leuk zeg. Bevalt het jong ouders zijn?

hee meiden! 
Vanmorgen een test gedaan en kwam echt gelijk een knal streep! Dus ik ben zwanger !! Zoo blij. 
Hoe voelen jullie je :)

Terug
Bovenaan