Jonge ouders

Hoi Lilalau, gefeliciteerd zeg?! Was vandaag ook je NOD? Super leuk.
Met mij gaat het qua symptomen hetzelfde. Ik heb ondertussen wel echt het besef dat onze mini eraan komt

Dankjewel:) ik had zaterdag m’n NOD wilde eigenlijk zaterdag ochtend gelijk testen, maar m’n vriend zei wacht nou even af en doe het morgen. Dus zondag ochtend gelijk gedaan :) 
morgen ga ik denk ik maar even de verloskundige bellen, kijken wanneer ik de eerste echo kan doen :) 
jij 9 juni toch :)? Spannend ? 

Haha jeetje netjes volgehouden zeg. En met goed resultaat! Hoe voel je je zover?
Spannend wanneer je je eerste echo dan hebt. Want hoever tel je nu dan dat je bent?
Ja ik heb 9 juni mijn eerste echo, nog een weekje morgen. Zo veel zin in en zeker ook wel spannend, maar ik heb een goed gevoel, hopen dat dat klopt!

Ik voel mij echt prima, niet misselijk of iets. Behalve mijn borsten echt wel pijnlijk. Maar als dat alles is :) 
Ik ben nu 5 weken 3 dagen en wij hebben 10 juli de eerste echo ben dan 10 weken 2 dagen. Hoever ben jij als je je echo hebt 9 juni:)
Voel je je nog steeds goed ? Voel je je anders ? 

Lilalau, fijn zeg. Ik voel me eigenlijk best beroerd de laatste paar dagen haha: moeite met eten, telkens licht misselijk, gevoelige borsten en zo moeee. Maar allemaal voor de mini, me lichaam is hard aan het werk, dus het hoort er maar even bij ?.
Ik ben 7+6 met mijn (vroege) echo en met mijn termijnecho ben ik 10+5. Is jouw echo gelijk je termijnecho?

vlindertjee; aahh dat is wel rot dat je je zo beroerd voelt, maar wat je zegt alles voor de baby in je buik.:) 
Ik snap er eerlijk gezegd niet zo veel van waarom wij pas met 10 weken de eerste echo hebben, ik lees van veel op dit forum dat ze inderdaad al met 8 weken gemiddeld een eerste echo hebben. Erg getwijfeld om te bellen of het niet eerder kan, maar ik denk dat ik het maar zo laat. 

Ja hoe verder je bent hoe meer je ziet en bij elke verloskundige werkt het anders. Ik had gister dus mijn eerste echo, we hebben het hartje zien kloppen! We zijn zo gelukkig ?. Nu wachten tot 29 juni voor de termijnecho, zin innnn! 
Hoe gaat het met jou?

Aahh wat fijn dat jullie een hartje hebben horen kloppen! Super blij voor jullie. Hebben ze met deze echo nog niet kunnen vaststellen hoever je nu bent? Omdat je de 29ste een termijnecho hebt. 
Ik vind het super spannend, lees zoveel verhalen dat het zovaak mis gaat. Misschien moet ik die verhalen minder gaan lezen. Voel mij verder nog steeds echt prima, merk wel dat ik iets vermoeider ben als normaal. Maar als dat alles is, en blijft vind ik het helemaal prima:)

Terug
Bovenaan