Jongen, meisje of geheim?

Hoi ladies,

wij krijgen over 4 weken de 20 weken echo.
Dan weten we ook wat we gaan krijgen.
Mijn gevoel zegt jongen, maar mijn zwangerschap is exact hetzelfde... dus meisje kan ook (en mag ook, lijkt me super gezellig 2 meiden).
Voor de dames onder ons die het al weten of een sterk voor gevoel hebben.
Het leek mij leuk om dat bij te houden hier.

Wij weten het hier nog niet maar gokken dus op een jongen!

En jullie?

Groetjes G!

Hallo meiden,

Ik weet sinds gisteren wat het word! Noah krijgt een .....???????
Dat zeggen we niet, het blijft ons geheimpje! Dus als jullie erg nieuwsgierig zijn, gewoon even een echoburo bellen, voor een geslachtsbepaling. Je kan meestal snel terecht en het is gewoon echt iets extra's in je zwangerschap. En leuk!!!!

Groetjes

Ik ben ook zoooooo benieuwd. Maandag weer naar de gyn, hopelijk kan ze al wat zien, (ik krijg bij elk bezoek een echo)  maar over 5 weken pas de 20 weken echo. Ik kan niet wachten, en iedereen mag het weten.
Ik denk zelf een jongen. We hebben al een jongen en ik hoop ook zo op een jongen. Iedereen vind het gek dat ik zo'n sterke voorkeur heb, maar ik kan me een meisje echt niet voorstellen. Ik ben zelf ook niet zo'n meisje-meisje en heb niks met strikjes en staartjes dus ik hoop op een 2e jongen....

Hallo allemaal

Over een paar weken heb ik pas de echo en ik kan er echt niet voorspellen of een jongen of een meid wordt. Ik heb 2 jongens en 2 totaal verschillende zwangerschappen gehad dus dat zegt helemaal niks!

@ petrap: Bij mijn tweede dacht iedereen ook dat ik graag een meid wou terwijl ik echt een voorkeur had voor een jongen, twee jongens leek mij geweldig en geloof mij maar, dat is het ook!

Groetjes Brechtje

ik twijfel....
ik heb altijd gezegd: ik wil het zo snel mogelijk weten en dan mag iedereen het ook weten, dat vind ik alleen maar leuk.

maar nu ik dan zwanger ben, merk ik dat ik het eigenlijk wel spannend vind dat ik nog niet weet wat het wordt... misschien toch nog zo houden dus??

quote: x eefje x reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-02-2009 22:13:43'));

ik twijfel....
ik heb altijd gezegd: ik wil het zo snel mogelijk weten en dan mag iedereen het ook weten, dat vind ik alleen maar leuk.

maar nu ik dan zwanger ben, merk ik dat ik het eigenlijk wel spannend vind dat ik nog niet weet wat het wordt... misschien toch nog zo houden dus??

Als je twijfelt zou ik zeggen: laat je verrassen! Dat is mij twee keer heel goed bevallen. Een mooi cadeautje na de bevalling(spijn ) en voor die tijd lekker speculeren. De ene dag ervan overtuigd zijn dat het een jongen is en de volgende dag juist dat het een meisje is. Het enige moment dat ik in de verleiding kwam, was bij de 20 weken echo toen de echoscopiste kon zien wat het was en wij het dus ook binnen een paar sec. konden weten...en toch zijn we blij dat we het niet wisten. Wat een verrassing: onze zoon had een zusje gekregen.

Succes met het beslissen!

ik heb zelf al een dochter van bijna 2,5, ook mij lijkt het heeeeeeeeeerlijk om weer een dochter te krijgen.
dit zwangerschap is wel heeeeeeeeel erg anders dan met mijn dochter en ik droom steeds dat het een jongetje wordt...dus tja, wie zal het zeggen...

op 16 maart heb ik de 20 wkn echo, ben dan 20wkn1dg. Ik hoop dat ze het kunnen zien!

groet hilal

Terug
Bovenaan