Jongen, meisje of geheim?

Oh wat leuk dat de meeste het al weten! Ik ben erg nieuwsgierig!... Het lijkt me heel erg moeilijk om het voor jezelf te houden als je het eenmaal weet. Hoe is jullie ervaring!? Of vertellen jullie het gelijk aan iedereen!!
xx Fee

quote: hilal1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-03-2009 20:54:03'));

20 weken echo gehad vanochtend,

EEN MEISJE!

is het resultaat, leuk voor de meid die we al hebben.
Bij het onderwerp 'maandag 16 mrt 20 weken echo' heb ik een fotootje geplaatst!

ik ben benieuwd naar wat de rest krijgt.

Alleen leuk voor jullie dochter of ook voor jullie zelf  ???

Groetjes ;)

Nou meiden,

Ik heb trots 4 weken geleden geschreven dat ik het geslacht van ons kleine wondertje wist. Nou nu is het een raadsel!!!!!!!!!!!!!!

Wij hebben met 16 weken een geslachtsbepaling laten doen. Hij wist eigenlijk vrijwel zeker wat het geslacht was. Toen wij vorige week onze 20 weken echo kregen, zei die mevrouw, dat zij het nou niet zo zeker wist, of die man wel gelijk had. Want zij zag het niet zo.Maar omdat het bij ons een uitgebreiden medische echo was( omdat bij ons naar het hartje word gekeken, ivm het overlijden van het broertje van mijn   mijn, ivm een hartafwijking) vond zij het niet zo belangrijk om daar de aandacht aan te besteden.
Vandaag kreeg ik nog een echo en daarna een afspraak met mijn gyn en toen ik hem vertelde wat die vrouw vorige week zei, wilde hij nog wel een keer kijken. Ook hij was het met haar eens en kon die meneer van de pretecho geen gelijk geven. Dus nou moeten we weer 2 weken wachten voor een echo, en misschien dat we het dan kunnen zien!!??

Balen hoor, ben zo nieuwsgierig. We gaan toch van het eerste gelacht uit, wat de pretecho zei, maar toch is het verwarrend... En spannend.

Groetjes

Nou spannend dan als je denkt dat je het weet, maar nu eigenlijk nog niets weet!!!

Wij zijn morgen aan de beurt om 09 uur, wauw! Ook erg benieuwd.

Inmiddels denk ik een jochie maar het is niet zodat elke vezel in mijn lichaam dat roept zoals bij onze dochter. Dus hard durf ik het niet te roepen.

Groetjes!!!

Oké dan! Alles leek gezond met de baby, lekker een uur lang zitten kijken naar dat mooie mensje in mijn buik!
We zijn erg blij met het geslacht, maar omdat ik bijna zeker weet dat er bekenden mee kijken op het forum en onze namen al snel herkend zijn, houden we het nog heel even voor ons zelf!
Flauw he??????

Groetjes!!

dag dames,

ook wij hebben gisteren de 20-weken-echo gehad.
was eerlijk gezegd behoorlijk zenuwachtig, al zei mijn gevoel dat het allemaal wel goed zat.
en gelukkig bleek dat te kloppen!! alles zit op en aan ons kindje, echt een geruststelling! nu kan ik echt ontspannen van de rest van mijn zwangerschap genieten!
net als de vorige keer hebben we bij de echo onze nieuwsgierigheid weten te bedwingen en niet meegekeken toen de gyn in de buurt van de geslachtsdelen ging kijken. hij vertelde wel dat ook op dat front alles er normaal uitzag, maar wat het is weten we dus niet! wel een gel idee dat hij het dus wel weet
ben echt blij dat we onze nieuwsgierigheid niet hebben laten winnen, want ik vond het vorige keer zo leuk om pas na de bevalling te weten wat het was (nl. een jongetje). dus nog een week of 19 geduld voor ons!
heb vandaag wel alvast een schattig eerste pakje gekocht, wit broekje + vestje met of een lichtblauw of een lichtroze mutsje. ik neem gewoon allebei de mutsjes mee naar het ziekenhuis en dan merken we daar wel welke er op gaat en welke ik aan een vriendin moet gaan geven.  
voor iedereen die binnenkort de echo heeft: veel succes & geniet ervan!

Terug
Bovenaan