Nou meiden,
Ik heb trots 4 weken geleden geschreven dat ik het geslacht van ons kleine wondertje wist. Nou nu is het een raadsel!!!!!!!!!!!!!!
Wij hebben met 16 weken een geslachtsbepaling laten doen. Hij wist eigenlijk vrijwel zeker wat het geslacht was. Toen wij vorige week onze 20 weken echo kregen, zei die mevrouw, dat zij het nou niet zo zeker wist, of die man wel gelijk had. Want zij zag het niet zo.Maar omdat het bij ons een uitgebreiden medische echo was( omdat bij ons naar het hartje word gekeken, ivm het overlijden van het broertje van mijn mijn, ivm een hartafwijking) vond zij het niet zo belangrijk om daar de aandacht aan te besteden.
Vandaag kreeg ik nog een echo en daarna een afspraak met mijn gyn en toen ik hem vertelde wat die vrouw vorige week zei, wilde hij nog wel een keer kijken. Ook hij was het met haar eens en kon die meneer van de pretecho geen gelijk geven. Dus nou moeten we weer 2 weken wachten voor een echo, en misschien dat we het dan kunnen zien!!??
Balen hoor, ben zo nieuwsgierig. We gaan toch van het eerste gelacht uit, wat de pretecho zei, maar toch is het verwarrend... En spannend.
Groetjes