Jongen, meisje of geheim?

Hoi,
Wij hebben twee zonen en dat wisten we beide keren met 20 weken. Ook nu willen we dit weer weten, wel zo makkelijk.
Ik heb namelijk helemaal geen zin om maanden te zoeken naar een meisjesnaam om die dan toch niet te hoeven gebruiken. Ik zoek liever gericht haha.
Ook met het kopen van kleertjes en accessoires vind ik het makkelijk. Niet dat het geslacht ons ook maar iets uitmaakt hoor, beide geslachten zijn welkom.
Groetjes, Noor mv Skip en Bo, 16 weken zwanger van de derde

Hallo Allemaal ,

Ik ben vandaag 14 weken en drie dagen en 9 april hebben wij ons 20 weken echo.

en wij willen het allebei graag weten wat het wordt , en dit is ons eerste kindje!
als ik iets leuks zie voor een meisje of jongen  moet ik het laten liggen , nou ik kan echt niet 6 maanden wachten hahaha
ik hoop maar dat het in keer goed te zien is.......
zelfs de oma's en de opa's willen het weten , en van mij mogen ze ....

groetjes
es

Hoi Dames,
Ben vandaag 17.5 weken en had controle bij de Gyn. Ik krijg ook elke keer een echo. Heb dus gevraagd of ze niet effe stiekem alvast kon kijken. Geen probleem zei ze... Maarrrr het kleine humpie in mijn buik had er geen zin en en ging lekker met de billen naar het echoaparaat liggen. Ze kon het dus niet zien.... BALEN! Maar alles was goed en dat is natuurlijk veel en veel belangrijker!!!!!!!!
Nu wachten tot de 20 weken echo (ik ben die dag 21 weken) Nieuwe ronde, nieuwe kansen, haha...

groetjes

Wij hebben vorige week dinsdag een pretecho laten doen(met 17,3 weken)  in Delft en weten nu dat we een meisje krijgen!!!
Hebben het ook gelijk iedereen vertelt!!!

Vond het wel zo makkelijk om te weten en kan nu heerlijk gericht gaan shoppen voor de kamer en kledingkast...anders krijg je toch gauw van die naturel kleuren....

Wij willen het niet weten. Bij Vera zei mijn man meteen na de test ik ben bang dat het meisje wordt (IVM met die Mc Donalds reclame haha hij zag zichzelf al met vleugeltjes door het bos springen) nee hij was er echt blij mee hoor!! en nu helemaal!!
Wij hadden ook vrij snel een meisjes naam en zijn eigenlijk nooit helemaal tevreden geweest over de jongensnaam.
Nu weten we het echt niet, maar deze zwangerschap is zo anders en we zijn al bijna uit een jongensnaam en geen idee van een meisjes naam. Dus wie weet dit keer een jongen. we zullen het wel zien, moet nog een week of 15 geduld hebben.

groetjes daan

Nou volgens de chineze horoscoop krijgen we weer een meisje.
Volgens onze dochter van 15 maanden een jongen en volgens mijn moeder een meisje. Mijn man denkt een meisje en ik denk alleen maar aan een jongetjes baby.

Pff nog 2,5 week geduld.... wat duurt wachten toch lang!

En dan zal je zien dat de beeb juist zo gaat liggen (slapen) dat we het niet kunnen zien net als bij onze dochter hihi.

Ach een beetje gokken en fantaseren is ook wel leuk!

Van de week was ik bij de H&M, en ow ow ow wat heb je daar toch fantastisch spul voor mini meisjes!!!! Alleen daarom zou ik wel weer een meid willen haha om die fantastische kleertjes overal!

Doegieieie!

20 weken echo gehad vanochtend,

EEN MEISJE!

is het resultaat, leuk voor de meid die we al hebben.
Bij het onderwerp 'maandag 16 mrt 20 weken echo' heb ik een fotootje geplaatst!

ik ben benieuwd naar wat de rest krijgt.

hallo allemaal vandaag de 20 weken echo gehad alles was gelukkig prima en we krijgen een dochter   was echt een verassing na 2 jongens een meisje ben heel erg blij

Terug
Bovenaan