Jongensnaam....

Hai mariska .

Moeilijk hahaha na ff nagedacht te hebben... Ben ik uitgekomen op ,

Feline - Patrick
Feline - Frits
Feline - Jessie
Feline - Gerijo ( zo spreek je het uit )
Feline - Kevin
Feline - Martin

Jeetje best nog veel geworden ! Hoop dat je het leuk vindt

Liefs Anna en succes bij het beslissen

quote: Kezfan reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-10-2008 14:10:12'));

Hoi Maris,

Daniel is op zich ook wel leuk. Ik vindt Feline en Floris inderdaad een mooi koninklijk koppel. Een echte prins en prinses.
Ik vind trouwens Beau ook heel erg mooi maar weet niet of dat iets voor je is.
En Rik natuurlijk . Feline en Rik, op een of andere manier klinkt dat ook bekend in de oren. Alsof het een setje zou moeten zijn.

Succes met kiezen

liefs Linda

Ik vind Rik ook helemaal geweldig, maarja die gaat al met zij zusje Feline trouwen hahaha!!

X Saskia

Hoi hoi,

Toch grappig he, dat jongensnamen vaak moeilijker zijn dan meisjesnamen? Althans, dat vonden wij! En dan zeker nog om een naam te vinden die we allebei leuk vonden.
Wij hebben ook heel lang gezocht en uiteindelijk kwamen wij destijds dus bij Sven uit.

Mijn eigen favoriete namen (die mijn man dus helaas niet mooi vond) waren Pepijn en Thijmen. Ik vind ze qua karakter wel bij Feline passen dus misschien heb je er wat aan...

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Beau vind mijn man niet zo leuk. En ik moet steeds aan van Erven Dorens denken.

Floris was ik net voor ik mijn man ontmoete mee aan het rommelen hahaha.

Max vind ik heel leuk, mijn man vind het een naam voor een hond..... (hij spoort niet helemaal)

En inderdaad mijn aanstaande schoonzoon heet Rik, dus dat wordt het ook niet.
Mink en Rinze vind ik wel leuk, maar te apart (zeikerd he!)
Pepijn zo heette een pestventje en Thijmen hoor je heel veel.

Oh wat moeilijk......

Vooral als je zo achterlijk kritisch als ik ben en bij elke naam wel wat hebt.

groetjes Mariska

Hoi,
Onze zoon heet Mees, vind ik nog steeds super gaaf, en als Lieve een jongen was geweest had ze Siem geheten..ook leuk!!
Neefjes heten Sven, Liam en Tije...

Gr Rina

Hoi Rina,

Mees komt redelijk veel voor en ook in onze omgeving al. En ik vind Siem een afkorting van Simon en ik heb een oom die niet zo leuk is en die heet.....

En de andere zijn ook niet zo leuk....

groetjes Maris

Terug
Bovenaan