Jongensnaam....

Hoi,

wat dacht je van Stijn of Coen/Koen? onze zoon heet stijn en onze dochter had Coen geheten als ze een jongen was geweest. Wij houden wel van korte hollandse namen, dus ook de volgende namen waren heel leuk:
-Tom, Tim, Freek, Joep, Job, Jonas (niet echt hollands volgens mij..), Thomas.

Persoonlijk vind ik een korte naam wel mooi bij Feline passen.

Succes....met je hormonen!

Groetjes,
Kiki

Hoi Maris,

Weet je, volgens mij moet je je niet te veel aantrekken of een naam al veel voorkomt.
Jullie moeten een naam kiezen die je mooi vindt, die goed voelt, die bij jullie en bij Feline past.
Eva en Bas staan alletwee in de top 10 van kindernamen. Maar het waren onze nummers 1.....

Groetjes, Karin

Hey, ik heb al een hoop leuke namen gelezen   hier.

Ik hou ook een lijst bij, want ik heb al zo vaak gedacht vroeger "die naam moet ik onthouden voor als ik ooit een kind krijg" Dat heb ik nooit gedaan en dan weet je niets.. ik ben niet zwanger maar nu wel van begonnen haha.

De naam die ik hierboven nog niet heb gelezenis : Fedde. Vind ik ook zo'n leuke naam!

Nou veel succes!!

Evelien

er zijn al een heleboel namen genoemd zag ik wel.maar moet stiekem wel lachen om je opmerkingen van die naam is van een niet leuke oom,die van een pestventje,beau is van beau van erven dorens enz......
zo was ik ook bezig toen we een naam moesten zoeken.leuk.

veel succes met kiezen.

gr petra

Hahaha, ik weet echt bij elke naam wel wat te bedenken. En dan heb ik een leuke naam dan vind mijn man het weer een hondennaam.... hahaha

Vind Samuel ook wel een leuke naam en Maxime. Maar mijn man denkt dan meteen aan meneer Verhagen hahaha

En Fedde vind ik niet zo'n leuke naam.

Pfff nog 20 weken hahaha

groetjes Maris

Hoi mariska echt moeilijk he een naam te kiezen voor je kind.

Wat vind je van:

Caz
Coen
Luc
Fedde

Ik heb zelf 2 meiden Fenna 26-07-2007 en Yara 29-08-2008 dus ik heb mijn jongens namen niet kunnen gebruiken haha, misschien heb jij er wat aan.

liefs nancy

Terug
Bovenaan