Jongensnaam....

Hoi Sonja,

Ik vind het inderdaad heel belangrijk dat we een leuke normale naam geven. Want soms hoor ik namen en dan denk ik aan een man of vrouw van 30 en dan die bepaalde naam erbij. hahaha
En Daniël vinden we inderdaad echt een leuke naam, maar hij is al heel veel gegeven als ik het nakijk. Want Daan staat op nummer 1, dus ik denk dan dat mensen Daniël hebben opgegeven bij de burgelijke stand en roepnaam Daan hebben gedaan.
Hele theorien heb ik er over hahaha

En Olivier is geen koosnaampje, maar onze achternaam hahaha. Vind het trouwens wel een hele leuke naam hoor, maar Olivier Olivier is zo lullig voor het kind.

Ons neefje heet wel Olivier (zoontje van de zus van mijn man) en veel mensen denken dan dat hij Olivier Olivier heet. Maar mijn schoonzus is getrouwd, dus hij heeft een normale achternaam.

groetjes zeikerige Mariska

En weet je wat ik nou zo erg vind. Jullie hebben zo veel namen en bij geen een denk ik JA dat is hem.
Ik ben zo kritisch en bij elke naam weet ik wel wat te verzinnen....

groetjes Maris

Hoi hoi,

Ik kreeg nog even een ingeving....

Wat vind je van (ik zet het in 2 schrijfwijzes):

Mats - Matz (de laatste is zojuist bij een kennis geboren haha).

Feline   en Matz Olivier

Nou dat kan wel toch??

X Saskia

Hoi Hoi,

Heel moeilijk hoor die jongensnamen! helemaal als je te maken hebt met de familie van mijn man: al meer dan 60 jaar geen meisje meer geboren, probeer dan maar eens een jongensnaam te vinden die je mooi vind en nog niet vergeven is binnen de familie.....!   Wij zijn de trotse ouders van ook 2 jongens en we hebben ze Tjez en Xam genoemd, misschien vind je dit iets, of helemaal niets haha.

Andere namen van jongentjes die pas bij ons in de omgeving zijn geboren:

Mees
Sten
Thijme
Bas
bram
Ties
Bastian
Jelle
Stef
Viggo
Matthijs

misschien heb je er wat aan

groetjes jamie

Hoi

Aangezien ik op een creche werk, zat namen te noemen:

- floris

- onno

- abel

- abe

- mathijs

- nout

- luka

- bouke

- stef

- dax

- jordi

- Kay

- Siem

- Senne

- Yorick

- Yorn/Jorn

- Brian

- Wieb

- Joost

- Ducca

Doeiii liefs Kirsten

Bastiaan of Sebastiaan
Matthijs
zijn wel leuke namen

en Sas: Mats/Matz vind ik geen leuke naam, iets te apart

Hahaha jullie moeten nog 19 weken aanhoren hoe ik zeur over de namen. Want misschien weten we over 2 weken of het een jongen of meisje is en dan ga ik natuurlijk ook weer twijfelen over de namen....
hormonen.....

groetjes Maris

Terug
Bovenaan