Jongensnamen

[quote quote=10194434]Hier nog een paar om het je makkelijk te maken haha! Kais, Vix, Noud, Rijk, Tygo en Lux.[/quote]
haha thanks! Zitten ook weer echt een paar hele leuke tussen.. oooh wat is het toch moeilijk haha!
Maar deze ga ik ook meenemen om op mijn letterbord te plaatsen! door het zo met de achternaam erbij te zien merk ik wel dat ik sneller denk, jaa dit is een optie of neee dit wordt hem sowieso niet.

[quote quote=10194459]Onze zoons van 11 en 6 heten Mike en Jesse. Nu op zoek naar jongensnaam nummer 3. Wij zijn er bijna uit. Succes!![/quote]
Ooh wat super fijn dat jullie er bijna uit zijn!! Thanks!

[quote quote=10194619] haha thanks! Zitten ook weer echt een paar hele leuke tussen.. oooh wat is het toch moeilijk haha! Maar deze ga ik ook meenemen om op mijn letterbord te plaatsen! door het zo met de achternaam erbij te zien merk ik wel dat ik sneller denk, jaa dit is een optie of neee dit wordt hem sowieso niet.[/quote]
Oh dat is wel een idee om zo een leuke naam te zoeken. Thnx. En succes haha

[quote quote=10194799] Oh dat is wel een idee om zo een leuke naam te zoeken. Thnx. En succes haha[/quote]
Ja ik zet dat bord in huis! En dan zie ik het af en toe voorbij komen.. Hoop zo snel iets leuks te vinden. Jij ook succes :)

[quote quote=10194800]Ben nu wel bent als jullie uiteindelijk een keuze hebben gemaakt hoelang moet je nog?[/quote]
jaaa ik ook haha! Nu 31.2 . Hoop eind deze week of volgende week wel een naam te hebben hihi! Hou jullie op de hoogte en zal vast en zeker nog vragen wat jullie van de namen vinden hihi

Hi allen,
De namen:
Noam/ Noan
Liam
Mika
Noya
James
Elie/ Ilay
Sev/ Zef
Bryce
Mack
Levi
Lux
Blijven maar in mijn vriend zijn hoofd zitten. Ik ben er nog niet overuit of de naam er nou bij zit! Ik wilde eerst echt een hollandse naam, maar hij is meer van de Engelse namen.
Wat vinden jullie? 

Terug
Bovenaan