Jongensnamen

[quote quote=10194111]Onze top 3 is Odin, Flynn en Noah[/quote]
Wij hebben de app Kinder en Flynn staat ook tussen onze matches! Vind ik echt een hele leuke naam, die je niet vaak hoort.
Odin heb ik nog niet eerder gehoord, maar ook heel leuk voor een knul zeg!
Noah blijf ik een hele mooie naam vinden, helaas bij ons in de familie komt hij al voor.
Ben heel benieuwd wat jullie keuze zal gaan worden!

Quinn en Sev vind ik ook heel leuk! Oh het is zo lastig he. Wel leuk dat we een beetje dezelfde namen noemen. Ik roep al jaren: als ik ooit een zoon krijg, heet ie Levi. Vind het nog steeds een super leuke naam, maar mij toch iets te populair nu denk ik. 

[quote quote=10194406]Quinn en Sev vind ik ook heel leuk! Oh het is zo lastig he. Wel leuk dat we een beetje dezelfde namen noemen. Ik roep al jaren: als ik ooit een zoon krijg, heet ie Levi. Vind het nog steeds een super leuke naam, maar mij toch iets te populair nu denk ik.[/quote]
Nou dat is echt heel toevallig! Ik roep dit ook al jaren.. Mijn zusje en ik schelen 13 jaar. En toen we voor haar namen moesten verzinnen en we nog niet wisten wat het werd zei ik het moet Levi worden als het een jongen wordt. Zo niet noem ik mijn eigen kind later zo haha! Maar hij is inderdaad nu zo populair + dat ik twijfel ivm met het Merk.
Quinn en Sev vind ik ook heel leuk.. ik word echt gek van mezelf! Ik moet gewoon een keuze gaan maken, maar vind het echt heel lastig.
Ik heb nu een letterbord gekocht, waar ik steeds twee andere namen op wil neerzetten + achternaam! En ik hoop dat er dan ineens een naam staat waar ik wel aan kan wennen haha!

Terug
Bovenaan