Jongensnamen

[quote quote=10185240]Ja klopt, gewoon niet googlen! Haha. Dan kon je wel eens van alles hebben.. Haha ja die vele matches! We willen sowieso een tweede naam geven. Dan bedoel ik niet zoiets als “Jan Willem” maar dat de baby een roepnaam heeft en tweede naam vinden wij erg leuk. Ik heb er zelf drie gekregen. Dus misschien juist wel goed zoveel matches haha. Kunnen we kiezen. Trouwens ik lees de naam Nolan of Novan, ook leuk!![/quote]
Zoo even weggeweest hoor haha! Drukdruk.. Alles goed daar?
leuk he die vele matches! Heel handig als je een tweede naam wilt.. Onze voorkeur gaat ook naar twee namen! Mijn vriend en ik hebben alletwee maar één naam, maar vind toch wel heel leuk om er twee te geven! En dan inderdaad één roepnaam!
Gelukkig hebben wij ook zoveel matches dat het vast moet lukken met een tweede naam haha.. Maar vind de eerste naam(roepnaam) het moeilijkst!
Nolan en Novan vind ik ook heel leuk! Gelijk op mijn lijstje gezet en ik ga deze ook zeker bespreken met mijn vriend!
Echt leuk als andere met ideeën komen. Zo kom ik toch uit op namen die ik zelf nog niet eerder voorbij heb zien komen!

[quote quote=10185240]Ja klopt, gewoon niet googlen! Haha. Dan kon je wel eens van alles hebben.. Haha ja die vele matches! We willen sowieso een tweede naam geven. Dan bedoel ik niet zoiets als “Jan Willem” maar dat de baby een roepnaam heeft en tweede naam vinden wij erg leuk. Ik heb er zelf drie gekregen. Dus misschien juist wel goed zoveel matches haha. Kunnen we kiezen. Trouwens ik lees de naam Nolan of Novan, ook leuk!![/quote]
Zoo even weggeweest hoor haha! Drukdruk.. Alles goed daar?
leuk he die vele matches! Heel handig als je een tweede naam wilt.. Onze voorkeur gaat ook naar twee namen! Mijn vriend en ik hebben alletwee maar één naam, maar vind toch wel heel leuk om er twee te geven! En dan inderdaad één roepnaam!
Gelukkig hebben wij ook zoveel matches dat het vast moet lukken met een tweede naam haha.. Maar vind de eerste naam(roepnaam) het moeilijkst!
Nolan en Novan vind ik ook heel leuk! Gelijk op mijn lijstje gezet en ik ga deze ook zeker bespreken met mijn vriend!
Echt leuk als andere met ideeën komen. Zo kom ik toch uit op namen die ik zelf nog niet eerder voorbij heb zien komen!

[quote quote=10185374]Niet googlen idd en gewoon de naam kiezen die jullie mooi vinden. Wij vonden de naam Lucas al jaren mooi, voordat hij populair werd. Daarom er bijna niet voor gekozen maar toen we ons manneke zagen dachten waarom om die reden niet voor Lucas kiezen? Ben blij dat we ons gevoel hebben gevolgd en tot op heden geen spijt. Bij ons in de buurt komt de naam ook niet vaak voor. Je moet het ook in perspectief bekijken… als de top1 bv 700x voorkomt zijn er nog steeds maar weinig kindjes die zo heten. Veel plezier met namen bedenken![/quote]
Ja je hebt ook helemaal gelijk! Dit zijn inderdaad namen die ik al jaren in mijn hoofd heb en ik zou het nu laten omdat het ineens populair zou zijn! Maar wat je zegt is waar.. ze komen inderdaad 640 keer voor, maar hoeveel baby's worden er wel niet geboren in Nederland!

Leuk dit topic!
Ik ben nu bijna 18 weken en wij krijgen ook een jongetje. Meisjesnaam waren we al over uit, jongensnaam niet.?
Wij vinden Finn en Levi leuk, maar die staan inderdaad in de top 3. Stijn en Noud vinden we ook erg leuk. Kay vind ik ook leuk, maar mijn vriend niet.
Ik denk dat Noud nu op 1 staat, maar ik blijf maar twijfelen. Dus ik blijf de komende weken hier nog lekker meelezen. Wie weet komt DE naam nog voorbij?

[quote quote=10188406]Leuk dit topic! Ik ben nu bijna 18 weken en wij krijgen ook een jongetje. Meisjesnaam waren we al over uit, jongensnaam niet. Wij vinden Finn en Levi leuk, maar die staan inderdaad in de top 3. Stijn en Noud vinden we ook erg leuk. Kay vind ik ook leuk, maar mijn vriend niet. Ik denk dat Noud nu op 1 staat, maar ik blijf maar twijfelen. Dus ik blijf de komende weken hier nog lekker meelezen. Wie weet komt DE naam nog voorbij?[/quote]
Ooh wat is het lastig he?! Bij mij stonden Levi en Liam op nummer 1! Heb jaren geroepen als ik later ooit een knul mag krijgen dan gaat hij zo heten! Maar de namen zijn nu zo populair dat ik begin te twijfelen! Daarom deze topic maar geopend, wie weet kom er iemand met een naam dat ik denk oeeeh leuk! & sowieso wil ik een tweede naam geven dus altijd handig haha!
- finn
- stijn
- noud &
- kay
Vind ik ook heel leuk! Als ik dan naar mijn omgeving kijk zou ik kiezen voor noud! Die hoor ik echt niet vaak! Heeel erg leuk!! 
& er zijn ook al andere namen voorbij gekomen in deze topic, wie weet zit daar wat tussen!? 
Je keuze gaat vooral uit naar een korte naam? Dan denk ik even met je mee?

@gebruiker10083913
Sorry voor de late reactie! Zo jammer dat je geen melding krijgt wanneer er een reactie is. Ik heb dit topic net weet even opgezocht en zag t toen pas.
Onze voorkeur gaat uit naar korte namen met 1 of 2 lettergrepen ja. En mijn man vind namen al snel te apart.? 
Zo vond ik Mace ook wel leuk, maar dat vind hij dus niet. Noud staat nog steeds op 1, maar al 2 mensen in onze omgeving noemen deze naam steeds omdat ze hem leuk vinden en bij ons vinden passen. Haha grrr.  Ik mn gezicht maar in de plooi houden.
Sem, Daan en Luuk vind ik ook leuk, maar komt of al voor in de familie of past niet zo goed bij onze namen.

Ik lees nu ook even mee...ik vind het zo moeilijk voor een jongen... inmiddels al 30 weken zwanger en nog geen naam die ik echt leuk vind eigenlijk...help...

Terug
Bovenaan