[quote quote=10192979]@gebruiker10083913 Sorry voor de late reactie! Zo jammer dat je geen melding krijgt wanneer er een reactie is. Ik heb dit topic net weet even opgezocht en zag t toen pas. Onze voorkeur gaat uit naar korte namen met 1 of 2 lettergrepen ja. En mijn man vind namen al snel te apart. Zo vond ik Mace ook wel leuk, maar dat vind hij dus niet. Noud staat nog steeds op 1, maar al 2 mensen in onze omgeving noemen deze naam steeds omdat ze hem leuk vinden en bij ons vinden passen. Haha grrr. Ik mn gezicht maar in de plooi houden. Sem, Daan en Luuk vind ik ook leuk, maar komt of al voor in de familie of past niet zo goed bij onze namen.[/quote]
Ja stom he dat we geen melding krijgen! Moet hem ook elke keer helemaal opzoeken om te zien of iemand gereageerd heeft!
Wij gaan ook voor de één of twee lettergrepen! Zit nu op de 31 weken en weet het nog steeds niet haha.. moet toch echt gaan opschieten.. Maar misschien kunnen wel elkaar helpen via deze topic!
Mace vind ik ook erg leuk! Lastig om dan er samen uit te komen he met je partner!
Maar het zegt wel wat als jullie beide Noud leuk vinden en er zijn zelfs mensen in de omgeving die denken dat dit de naam wordt omdat het zo goed bij jullie past. Dan zou dit toch de naam moeten zijn.. hihi
Ik vind Noud ook heel erg leuk & je hoort hem gelukkig ook niet zo vaak! Daar loopt ik steeds tegenaan, dan vind ik een naam heel leuk maar dan staat die weer hoog in de lijsten haha!
Hier nog een paar namen die ik voorbij hem zien komen:
- Lennon
- Nev
- Levi / Lev/ Levin
- Maez/ Mace/ Mason
- Shane
- Zef / Sef/ Seff
- Senn
- Jona
- Vic/ Vik
- Vess
- Dax / Dex
- Nika/ Mika
- Luca/ Luka
- Lux
- Evan / Evann / Yvan
- Muck
- Sijme
- Mick
- Minck
- Rev
- Mias
- Novan / Nolan
- Finn
- Nomae
- Noya
- Noaz
- Eden/ Aden/ Aiden
- Bryce
- Etan
- Evan/ Evann
- Flynn
- James
- Jax
- Jonas
- Josh
- Kian
- Lean
- Lenni
- Lewis
- Liam/ Lyam
- Lou
- Mack
- Mex
- Noam/ Noan / Roan
- Noé
- Seb / Zep
- Shae
- Xam
- Savi / Xavi
- Yves
- Élie / Ilai/ Ilay
- Boaz
- Faas
- Fenn
- Figo/ Vigo
- Flint
- Joah
- Lenn
- Maddox
- Mael
- Quin / Quint
- Tobian
- Abel
Even wat in me op kwam haha.. hele lijst geworden! Ga er nog meer bedenken voor je!
Maaar ik zeg Noud op nummer 1!