Jongensnamen

[quote quote=10193324]Mex, Davey, Finn, Jay, levi[/quote]
Heel leuk! Davey kan alleen niet in mijn familie, komt al paar keer voor, maar die overige vind ik heel leuk!
Levi stond lang op mijn lijst, maar zie nu overal dat die op nummer 1 staat.. dus twijfel ik daarover!
Mex en Finn ook heel leuk & ga ik eens bespreken met vriendlief.

[quote quote=10193332]Ik hoorde een Daaf voor bij komen wennen maar erf leuk hier word het Flip wat vinden jullie van Flip?[/quote]
Ooh ik vind daaf ook wel erg leuk! Die hoor je niet zo vaak..
En jullie mannetje gaat flip heten? Leuk zeg.. Heel apart

[quote quote=10193380]Mica/mika Boaz Tristan Nathan Milo Zijn allemaal 2 lettergrepen maar misschien zit er iets tussen[/quote]
Leukkk! Mika stond ook op mijn lijst, maar was ik eigenlijk een beetje vergeten.. Oooh wordt zo blij van die tips!! woensdag al weer op 31 weken, hopelijk hebben we snel een naam haha

[quote quote=10193390]Wij hebben zelf een zoontje en dit zijn de namen die wij opgenoemd hebben; – glenn – Boaz – jay – jax (maar die is tegenwoordig wel heel erg populair) uiteindelijk is t Jayden geworden..[/quote]
Leuk zeg Jayden! Mijn neefje waar ik heel veel oppas heet Jayson, dus dat lijkt te veel op elkaar.. maar vond het zo'n stoere naam! Net als mason, maar dat gaat ook niet.

Jax stond inderdaad ook op mijn lijst, maar die hoor ik nu overal! Dus dat wordt hem niet..
Boaz vind ik ook heel leuk

Ben nu 33 weken zwanger van een jongen zijn naam wordt Xavio-James Dani 

misschien één van deze iets voor jou? ?

Ik vind Daaf, Jax, Finn, Bas en Kian ook heel leuk!
Noud staat nog steeds op 1, maar ben er nog niet zeker van. Zo moeilijk!
Oh.. En jij met 31 weken. Dan ga je helemaal de druk voelen of niet? Wat is nu je top 3?
Ik zit vandaag precies op de helft, dus heb nog even?

Terug
Bovenaan