Juffy????????????

A

Anoniem

Guest
Hoi Juffy,

Sorry, maar daar ben ik weer. Ben gewoon zo benieuwd  wat ze gezegd hebben.
Komt er een terugplaatsing en hoeveel eitjes waren bevrucht??
Als je vind dat ik me er teveel mee bemoei moet je het maar zeggen, maar ik hoop zo op goed nieuws voor je

Groetjes Nicole.

He Nicole,

Ja super goede dag. Ik ben zelf een beetje in jubelstemming!!
Vanmorgen gebeld: 6 embryo's waarvan ze er vanochtend 2 terug gezet hebben.
Dus in theorie zijn we zwanger, maar nu moeten we de twee weken wachten of er geen ongesteldheid optreedt!!

Ik vind het eigenlijk wel een beetje een gek idee, dat er nu twee "dingetjes" in mijn baarmoeder zitten...
Het ene embryo'tje had zich 8 keer gedeelt, de ander konden ze de delingen al niet meer tellen. Dit was dus al echt een bolletje cellen. Goed nieuws he.
Ook deed het terugzetten totaal geen zeer. Want eerlijk is eerlijk ik was toch wel een beetje zenuwachtig hiervoor.

Nu moeten we maandag terug komen omdat we meer dan 15 follikels hadden, een controle echo (vraag me niet waarom).
En als er geen ongesteldheid optreedt dan op 7 juli de zwangerschapstest!

Spannende tijden zijn aangebroken.

Maar ik blijf het met humor benaderen:
Eerst hadden ze 10 eitjes: een heel eierdoos in de supermarkt
Daarna 6 bevruchtte eitjes: ook een eierdoosje uit de supermarkt.
Hahahahahaha!

Super lief dat je zo meeleeft! En nee ik vind helemaal niet erg hoor!!!!

Kus Nicole (Juffy)

Hoi Juffy.

GEWELDIG, JIPPIE, WAT EEN NIEUWS.
IK JUBEL HELEMAAL MET JE MEE HOOR!!!
JAJA, GENIET ERVAN, WANT ZOLANG JE NIET ONGESTELD WORD BEN JE GEWOON ZWANGER, EN DAN OOK NOG EENS VAN 2 HEEEEEEEEEEEEELE PIEPKLEINE MENSJES.
HEEL VEEL SUCCES DE KOMENDE 2 SLOPENDE WEKEN, WANT WAT KAN WACHTEN LANG DUREN.

OH OH, IK HOOP TOCH ZO DAT ALLES LEKKER GOED BLIJFT GAAN, MAAR DAAR GAAN WE NATUURLIJK OOK VAN UIT, WANT JE MOET WEL HET GEMIDDELDE EEN BEETJE OP PEIL HOUDEN HE.

GROETJES EN EEN HELE DIKKE KNUFFEL VOOR JOU EN JE MANNETJE EN LAAT HEM MAAR EXTRA LIEF VOOR JE ZIJN.NICOLE.

Wauw wat een geweldig nieuws zeg. Hier hopen we allemaal op. Ik zal voor je duimen tot aan de 7 juli.

Meid wat geweldig. Dan heeft die pijin toch nog iets opgeleverd. Dat ze maar blijven zitten die eitjes. Heb je er gelijk twee.

Houd ons op de hoogte.

Veel liefs

Nicole

He meiden,

Gisteren was even schrikken! Had lekker een uurtje geslapen en zat achter de computer wat voorbereidend werk te doen voor het komende schooljaar en heeeel opeens kreeg ik vreselijke buikpijn.
Zo erg dat ik niet meer rechtop kon staan. Liggen ging niet. Mijn mannetje heeft direct het spoednummer in Eindhoven gebeld. We moesten direct komen naar de eerste hulp.
25 minuten heeft hij erover gedaan (normaal 45 min.).
Heftige buikpijn bleef, werd gelijk binnen gehaald op een bed gelegd in de gang (was erg druk, het leek net op ik in de serie ER belandt was, hihihi).
Ze hebben me opgenomen, waarschijnlijk een overstimulatie. Er zit vocht in mijn onderbuik en in de eierstokken. Daardoor zijn de eierstokken vergroot. Verder alles goed: bloed, bloeddruk, hartslag, etc.
Maar vandaag ging het zo goed dat ze me naar huis hebben laten gaan. Ik moest wel beloven veel te rusten en niets inspannends te doen.
Morgen moest ik al terug voor een extra echo omdat ik meer dan 15 follikels had. Dus morgen weer afwachten.
We waren er allemaal erg van geschrokken. Men zegt dat het voor de twee embryo'tjes niets uitmaakt.
Dat moeten we dan maar hopen!!

Liefs Nicole (Juffy)

Hoi Nicole,

Jeetje je laat me schrikken zeg. Dan heb je al genoeg meegemaakt krijg je dit ook nog.
Ik heb toen meegemaakt dat ik die tabletten die je vaginaal moet gebruiken (ben even de naam kwijt) opstak en dan voor mijn gevoel dacht ik dat ik dan een poosje moest blijven liggen om ze goed door het lichaam op te laten nemen. Dit bleek dus achteraf helemaal fout te zij, ze geven je er juist twee omdat de helft ongeveer maar opgenomen word en de andere helft er weeer uitloopt (nou sorry, niet echt smakelijk). Dus ik kreeg er een "overdosis" van. Ik zat onder de rode vlekken die steeds dikker werden, mijn hele gezicht zette op en jeuken. Mijn man moest in een ander bed slapen, want de enige manier om het vol te houden was heel stil, naakt op mijn bed te blijven liggen. Op dat moment hadden we allebei zoiets van als het op deze manier moet, dan laat maar, want ik hield het echt niet vol. Gelukkig wisten ze in Maastricht direct waar het aan lag en kon ik stoppen met de tabletten en was het na een week over, maar geloof me dan is een week lang.

Ik hoop dat het snel beter met je gaat, heb je nu ook nog zo buikpijn? Ik dacht eerlijk gezegd dat je daar alleen last van kon hebben voor de punctie. Ik dacht als ze eenmaal leeggezogen zijn dat dat dan niet meer kon. Zo zie je wel ik leer nog ieder dag dingen bij.
Je moet wel proberen om erop te vertrouwen dat het voor de 2 embryo's geen kwaad kan, want anders waren ze daar ook wel eerlijk in geweest. En probeer ook echt de rust te nemen, lekker luieren. Nu heb je daar een goede reden voor en laat je lekker door iedereen verwennen (tenminste degene die er vanaf weten, weet niet of veel mensen in je omgeving het weten).

Nou ik hoop dat je de volgende keer weer met beter nieuws komt

Groetjes en een hele dikke knuffel  Nicole.

Hoi Nicole,

Ik hoop dat in dit geval geen nieuws, goed nieuws is!!!

Ik denk aan je.

Lieve groetjes Nicole.  

Ha Nicole,
 Tja, wat is goed nieuws.
Ik mocht naar huis maar totale rust hebben ze mij voorgeschreven. Dat komt er op neer dat ik helemaal niks doen mag. Geen inspanning leveren mag.
Ik kon kiezen of in het ziekenhuis blijven (verplicht niks doen) of thuis en dan daar niks doen. Heb voor het laatste gekozen. Lig de hele dag op de bank of op bed.

Door de overstimulatie is er veel vocht in mijn eierstokken en onderbuik. De eierstokken hebben nu de kans om zich te kantelen of te draaien. Als dit gebeurt en ze kantelen zich niet terug, halen ze de eierstokken eruit. Dat is het grootste risico van overstimulatie. De arts denkt dan ook dat ze zaterdag een poging gedaan hebben maar dat alles optijd terug gedraaid is.

Nu totale bedrust en me laten verwennen. Moet erg wennen aan deze situatie. Voel me niet ziek. En dan kom je erachter hoe vaak je niet effe iets wil gaan doen.
Krijg veel hulp van mijn mannetje (natuurlijk), maar ook van mijn ouders, schoonouders en mijn zus!

Dus in principe heb ik vanaf vandaag vakantie ivm de zomervakantie die over 2 weken begint. 3 juli zou ik een zwangerschapstest kunnen doen als ik niet ongesteld wordt en hoop dat dan de overstimulatie door mijn eigen lichaam opgelost is.
Het lichaam moet het overmatige vocht oplossen, maar dit kan alleen met veel rust en drinken.

Dus daar zit ik dan.....

Hou je op de hoogte want ik heb plots erg veel tijd! hihihihi

Kus Nicole (Juffy)

Terug
Bovenaan