Hoi Nicole,
Jeetje je laat me schrikken zeg. Dan heb je al genoeg meegemaakt krijg je dit ook nog.
Ik heb toen meegemaakt dat ik die tabletten die je vaginaal moet gebruiken (ben even de naam kwijt) opstak en dan voor mijn gevoel dacht ik dat ik dan een poosje moest blijven liggen om ze goed door het lichaam op te laten nemen. Dit bleek dus achteraf helemaal fout te zij, ze geven je er juist twee omdat de helft ongeveer maar opgenomen word en de andere helft er weeer uitloopt (nou sorry, niet echt smakelijk). Dus ik kreeg er een "overdosis" van. Ik zat onder de rode vlekken die steeds dikker werden, mijn hele gezicht zette op en jeuken. Mijn man moest in een ander bed slapen, want de enige manier om het vol te houden was heel stil, naakt op mijn bed te blijven liggen. Op dat moment hadden we allebei zoiets van als het op deze manier moet, dan laat maar, want ik hield het echt niet vol. Gelukkig wisten ze in Maastricht direct waar het aan lag en kon ik stoppen met de tabletten en was het na een week over, maar geloof me dan is een week lang.
Ik hoop dat het snel beter met je gaat, heb je nu ook nog zo buikpijn? Ik dacht eerlijk gezegd dat je daar alleen last van kon hebben voor de punctie. Ik dacht als ze eenmaal leeggezogen zijn dat dat dan niet meer kon. Zo zie je wel ik leer nog ieder dag dingen bij.
Je moet wel proberen om erop te vertrouwen dat het voor de 2 embryo's geen kwaad kan, want anders waren ze daar ook wel eerlijk in geweest. En probeer ook echt de rust te nemen, lekker luieren. Nu heb je daar een goede reden voor en laat je lekker door iedereen verwennen (tenminste degene die er vanaf weten, weet niet of veel mensen in je omgeving het weten).
Nou ik hoop dat je de volgende keer weer met beter nieuws komt
Groetjes en een hele dikke knuffel Nicole.