Juffy????????????

Hoi Juffy,

Fijn dat ik zo snel een berichtje van je terug heb gekregen.
Ik kan me wel indenken dat een weekend op zo'n manier lang duurt, weten veel mensen wat er met je aan de hand is of hebben jullie het een beetje voor jezelf gehouden?

Wat lief van je moeder om je even uit de situatie te halen en je zo toch wat afleiding te bezorgen. Het zijn vaak die kleine dingetjes die je op zo'n moment er toch weer bovenop helpen. En als je dadelijk weer iets meer kunt dan gaan de dagen ook weer wat sneller om.

Erg spannend deze week, ik hoop echt met heel mijn hart dat je niet ongesteld word en je maandag een positieve test krijgt. Het is je zo gegund meid!! Ik denk dat het wel goed is dat je een stukje erover geschreven hebt (overstimulatie) want ik denk dat er maar weinig zijn die echtweten wat het in kan houden en wat de gevolgen kunnen zijn. Ik heb dit in ieder geval nooit geweten. Nu is het natuurlijk wel zo dat je probeert om alleen naar het positieve te kijken en dat is natuurlijk dat je dadelijk een prachtige baby in je armen kunt sluiten, maar het is wel goed om ook even met je neus op de feiten te worden gedrukt welke bijwerkingen je van een behandeling kunt krijgen. Je kunt dit dan wel direct weer aan de zijkant plaatsen, maar je bent er in ieder geval wel van op de hoogte.

Groetjes en een dikke kus Nicole.

Ha Nicole,

Het is inderdaad waar dat er maar weinig mensen de gevolgen van een overstimulatie weten. Eerlijk gezegd had ik mij daar ook totaal niet in verdiept. Maar toen ik hoorde van de arts dat die gevolgen behoorlijk groot kunnen zijn, ben ik hier erg van geschrokken.

Had net post gekregen van de kinderen uit mijn groep. (ben leerkracht, he) Zo lief!!!
Dat doet de mens goed. Heerlijk zo onbevangen! Moest wel een paar keer slikken tijdens het lezen van hun werkjes/briefjes.
Want het is jammer maar ik kan het schooljaar niet met hen afsluiten. Vrijdag krijgen ze vakantie en ik ga niet meer naar mijn werk. Op mijn werk weten zo verder ook niks! Dus hoop na de vakantie (over 6 weken) het goede nieuws te kunnen vertellen.

Kus Nicole (Juffy)

Hoi Juffy,

Gaat het weer een beetje met je?
Ik hoop dat de klachten van de  overstimulatie helemaal weg zijn en je weer wat dingetjes kunt en mag doen.
Geef het niet op he meid, ik weet dat het vaak moeilijk is om erin te blijven geloven, maar 1 mislukte poging wil nog helemaal niets zeggen. Bij ons was het ook "pas" de tweede ronde raak en hoop van harte dat ook ronde twee het voor jullie word.

Groetjes en een hele dikke knuffel Nicole.

Ha Nicole,

Ja hoor, gelukkig zijn alle symptomen van de overstimulatie weg. Dus kan ik nu mijn klasje inrichten voor het komende schooljaar! Daarnaast ga ik ook, samen met mijn mannetje, lekker genieten van de vakantie.

Morgen moet ik bellen naar het ziekenhuis, daar krijg ik te horen wanneer ik weer starten mag. Ik hoop zo snel mogelijk. Maar dat hoor ik morgen wel!
Verder zijn we er goed aan. Het eerste moment was even balen, maar nu heeft het een plekje en gaan we d'r weer voor!

Gaan jullie nog met vakantie? Of geen plannen?

Liefs,
Nicole (Juffy)

Hoi Nicole.

Fijn dat het weer beter met je gaat en dat jullie het toch al een plaatsje hebben kunnen geven. Ben benieuwd wat ze in het ziekenhuis zullen zeggen, want je zult nu toch ook wel minder eenheden moeten gaan spuiten, zodat je niet weer de kans loopt op overstimulatie. En trouwens het aantal eicellen daar moet je je niet te druk over maken. Toen ik voor de tweede keer ging lag ik in die kamer met nog twee meiden, deze waren voor mij aan de beurt, de een had er 19 en de ander 17 (hun helemaal blij) toen kwam ik terug en zeiden ze en en. Nou ik had er maar zes, dus mijn hoop was weer vervlogen.
Maar na 2 weken bleek ik wel de enige te zijn die zwanger was. Er hoeft er in principe maar 1 goede te zijn.

Wij hebben trouwens geen vakantieplannen of eigenlijkk wel plannen maar we gaan niet weg. We hebben namelijk een ander huis gekocht en daar krijgen we eind augustus de sleutel van en dan moeten we flink gaan klussen. Dus een vakantie zit er dit jaar niet in. We zijn in april wel nog lekker een week naar zee geweest, dus daar ben ik wel blij om. Hebben we dat toch nog gehad.

Zo, ik ga eens kijken of mijn knullen al op willen staan, het is nog erg stil boven, dus ik ben bang sat ze nog geen zin hebben.

Liefs Nicole

Ha Nicole,

Ik heb vanmorgen gebeld. Daar kreeg ik te horen dat ik bij de menstruatie van augustus wederom een poging mag gaan doen.
Eigenlijk vind ik dat wel prettig. Ik heb nu nog 6 weken vakantie (juf he). Dan begint de school weer en na twee weekjes zou ik dan ongesteld moeten worden. Dus even lekker eerst mijn groepje opstarten en vervolgens mag ik weer aan de hormonen. Hopenlijk staat mijn klasje dan...
Ik kan naar twee leuke dingen toe leven. Starten met een nieuwe groep en vervolgens starten aan poging twee!
Denk dat het voor mijn lichaam ook goed is om helemaal clain te zijn van alle medicatie.
Nu op naar de vakantie!

Wat leuk, een ander huis. Of vind je het voornamelijk stressen? Het is altijd zo heerlijk dat je dan gedwongen wordt op te ruimen. Tenminste dat vind ik wel. Gaan jullie naar oud bouw of nieuw bouw?

Kus,
Nicole (Juffy)

Hee juffy,

Hoe gaat het met je?
Wat een warmte he, ik kom werkelijk nergens meer aan toe. Heb net lekker binnen op de bank gelegen met een boek.
Je vroeg vorige keer over ons huis, we hebben een oud huis gekocht met een lekker grote tuin erbij, we moeten er wel nog het nodige in doen, maar het meeste ervan word door familie gedaan dus dat is wel lekker. Ik heb er wel al de nodige stress door gehad, de mensen die er nu wonen, wonen er pas een jaartjeen hebben het nu al helemaal laten onderkomen. Vanaf dat wij het gekocht hebben, een paar maanden geleden doen ze echt niets meer. Het onkruid stond nu al zeker 1,5 meter hoog. Dus we hebben toch maar eens contact met de makelaar gezocht om te kijken in hoeverre dit mag. Maar hij beloofde om er naartoe te gaan en met hun te gaan praten, maar er gebeurde maar steeds niets. Nu ben ik van de week een "beetje boos" geworden en dezelfde dag nog zijn ze in de tuin begonnen. Dus ik hoop dat het nu verder beter verloopt, want die spanning doet mijn gezondheid geen goed. Ik heb namelijk epilepsie en heb door deze "flauwekul" al verschillende aanvallen gekregen.

Ik hoop dat met jullie verder alles goed is.
Wanneer gaan jullie lekker op vakantie?

Groetjes en tot gauwNicole.

Hoi Nicole,

Zet hem weer even bovenaan, misschien dat je hem dan nog leest.
Groetjes en ik hoop dat alles goed met je gaat

Nicole.

Terug
Bovenaan