Juffy????????????

Ha Nicole,

Hier is alles oke. Ik geniet van het warme weer alhoewel ik het vandaag wel erg benauwd vind. Maar mij hoor je niet klagen! Ik vind het super weer.
Helaas ligt  het huishouden totaal op z'n gat omdat ik het te warm vind om iets inspannend  te gaan doen. Ik zit of aan het water met een boek of  zit in de tuin ook met een boek.  
Maar vanaf vandaag moet ik gaan voorbereiden voor onze vakantie, we vertrekken maandagmiddag vanaf schiphol om 16.30.  En dan wil ik  het huis schoon hebben, de was bijgewerkt hebben. En natuurlijk de koffers ingepakt! Hihihihi.

Is er  iets aan de tuin gedaan? Of was het je te warm of  te gaan kijken. Oh, jij moet natuurlijk met dit warme weer voorzichtig jullie spullen in dozen gaan inpakken. Oei, krijg spontaan een zweetaanval bij de gedachte....

Ik heb afgelopen  twee weken veel bruine afscheiding gehad? Ik was donderdag 29 juni ongesteld geworden. Helaas van de behandeling. En afgelopen donderdag 13 juli had ik opeens (en ik bedoel echt opeens) veel bruine afscheiding. Zoveel dat ik met tampons gewerkt heb. Heb het ziekenhuis gebeld of ik dit als ongesteld moest tellen, nee alleen als er helder bloed te zien was. Niets natuurlijk...
Sinds gisteren en vandaag is de bruine afscheiding weg. Ik weet niet wat ik er van denken moet. Ik ga d'r maar vanuit dat ik binnen zeer korte tijd 'echt' ongesteld wordt.
Maar loop dus al ongeveer twee weken met tampons en inlegkruisjes te zeulen. Wordt er niet echt blij van. Hihihihi.
Denk dat ik het zo ook maar effe hier op het forum zet. Misschien dat er dames zijn die het ook eens na een behandeling gehad hebben.

Ik weet niet of we nog contact hebben voor mijn vakantie. Maar als ik terug ben laat ik zeker weer van mij horen. Hoe geweldig mijn vakantie geweest zou moeten zijn

Veel liefs,
Juffy (Nicole)

Hallo Nicoletjes,

Ik denk kom ook nog even om de hoek kijken. Juffy voor jou blijf ik nog duimen. Geniet maar van je vakantie. Veel plezier in iedergeval. en Mammie heel veel succes met het verhuizen. Als ik daar nu aan moet denken krijg ik ook een zweetaanval.

Ik heb vandaag mijn laatste werkdag en dan vakantie. 2 augustus vertrekken we naar Mallorca. Mijn eerste keer in een vliegtuig. Erg spannend.

16 augustus hebben we de IVF-bijeenkomst in Maastricht. Daar denken we nog even niet aan. Vind het allemaal reuze eng en heb soms nog paniekaanvallen. Maar dat gaat wel over. Mijn vriend laat de keuze helemaal aan mij. Pas als ik zover ben gaan we ervoor.

Lieve Nicoletjes. Tot snel maar weer. Veel plezier en geluk de komende tijd.

groetjes en een dikke kus

Nicole

Terug
Bovenaan