Juffy????????????

Hoi Nicole.

Wat balen zeg, of zeg maar gerust een k*t situatie. Dit was nou niet bepaald het goede nieuws waar ik op zat te wachten nee. Ik had bij de tweede poging ook behoorlijk wat eitjes (16 of 18) en toen begonnen ze ook over overstimulatie, maar daar hadden ze het al over voor de punctie en als ik er nog meer zou krijgen dan zou de punctie niet doorgaan. Wist echt niet dat het zo'n effect zou kunnen hebben, maar daar ga je toch ook niet vanuit.
Je moet echt vertrouwen houden, dat het allemaal goed komt. En als ik jouw verhaal lees, heb je dit gelukkig ook zelf wel een beetje in de hand. Je MOET  nu gewoon echt rust nemen, Dit is natuurlijk ook wel erg moeilijk als je niet "ziek" bent. Gelukkig staan er veel mensen voor je klaar, als is het maar om gezellig een praatje te maken zodat de tijd wat sneller gaat. (Ik heb bij allebei de zwangerschappen vanaf 34 weken complete rust moeten nemen ivm weeen) Dus ik zou zeggen neem een spannend boek of een paar leuke dvd's en geef jezelf de kans om snel weer op te knappen. En je eens lekker door iedereen laten vertroetelen is toch ook niet gek voor een keer.

Heel veel lieve groetjes en tot gauw

Hey jakkes wat een bericht. Laat je maar lekker verwennen en houd echt je rust.
Ik blijf heel hard voor je duimen (zit nu al eelt op haha)

Ga lekker nog wat in de zon liggen. Lees wat leuke boeken. kijk leuke films. Misschien wat knutselen (ik weet niet of je daar van houd).

Houd in iedergeval goede moed.

Veel liefs ook van deze kant van limburg

groetjes

Nicole

He Juffy,

Is alles naar omstandigheden goed daar????
Maak me een beetje zorgen om je.

Dikke knuffel Nicole.

Wat een lieve reacties!

Ach, het gaat hier beter. Ik heb gisteren nog maar eens met de verpleegkundige gebeld. Hoe dat ik moet weten dat het over is...
Nou, dat is eigenlijk gewoon een kwestie van uitproberen. De ene dag doe je iets meer en als ik dan geen last krijg dan zou het beter moeten gaan. Dus hebben we gezamenlijk besloten in ieder geval deze week nog "niks" te doen en dan vanaf volgende week op te bouwen.
Iedereen is heel lief, maar ik heb het helemaal gehad op de bank! Hihihihi

Vonmorgen was ik een kilo lichter en ik zag dat mijn buikje (was opgezet) ook behoorlijk verminderd is. Dus dat geeft weer goede hoop!

Lief dat jullie zo mee leven!

Kus
Nicole (Juffy)

Hoi Juffy,

He, he gelukkig toch weer iets positiever bericht. Goed om te horen.
Ik denk dat je inderdaad goed naar je eigen lichaam moet luisteren en dat het ook wel aangeeft wanneer je weer een stapje terug moet doen. Heel goed van je dat je in ieder geval deze week nog goed rust en het is natuurlijk ook gemakkelijker als je merkt dat die rust er ook echt goed aan doet. Als je maar op die bank lag en nog geen verschil zou merken daar zou je ook niet vrolijk van worden.
Ik hoop dat je iedere dag een stukje meer opknapt en weer snel "de oude" bent.
En dat het niet voor niets is geweest en dat je snel met HEEEEEEEEEEEEEEEL goed nieuws komt.

Lieve groetjes Nicole.  

He Juffy,

Trek je het nog een beetje meid?
Ik was zo blij toen ik een wat positiever berichtje van je kreeg, maar als ik dan je berichtje over overstimulatie lees gaat het dus helemaal niet goed met je.
Zag dat het bericht van zaterdag was, dus hoop dat je  je nu  toch een heel stuk beter voelt. Kan me indenken dat je het helemaal beu bent. Het valt ook zeker allemaal niet mee, moet je er al zoveel voor doen om zwanger te worden krijg je er ook nog van deze dingen bij.
Ook al hoe moeilijk het is probeer toch een beetje positief te blijven en schrijf het van je af en wat heel belangrijk is: praat erover!!!!

Groetjes en een hele dikke knuffel.

Ha Nicole,

Tja, zaterdag zat ik er echt even helemaal doorheen! Het weekend was ook moeilijk, had geen bezoek. Iedereen was in die week al geweest en mensen doen in het weekend natuurlijk ook andere dingen! Begrijpenlijk! En ik heb natuurlijk weinig te vertellen. Het enige wat ik deed was zitten. liggen, tv kijken en lezen. Niks spannends over te vertellen, hihihi.
Maar sinds maandag ben ik weer aan het opbouwen om dingetjes rondom huis te doen. En mijn moeder heeft mij gisteren mee genomen om ergens wat te gaan drinken. Even uit mijn eigen woonkamer. Daarna heb ik ook bij haar gegeten!
Ik heb heel af en toe nog wat steekjes, maar geen echte pijn meer...
Nu zitten we op het wachtbankje... Als ik deze week niet ongesteld wordt dan mogen we maandag testen!
Spannend, spannend!!!

We slaan ons er goed doorheen! En we praten er veel over. Zowel positief als wel eens negatief! We blijven hopen.

Lief dat je zo aan mij denkt!

Liefs Nicole (Juffy)

Terug
Bovenaan