Juli 2018 uitgerekend

Ook hier gisteren een positieve test!!! 
Heel spannend. VK nog niet gebeld. 
3 juli uitgerekend (denk ik☺️)

Ja!!! Gefeliciteerd meiden!!!
Wat is het lang wachten - eind november VK. Moeten we maar hier met elkaar gezellig maken ?

Aaah zo spannend allemaal.
vanmorgen had ik een tuur streep, morgen dus maar even afwachten of het duidelijker word! En dan kan ik officieel mee praten. ( ong 8 juli uitgerekend als het allemaal goed gaat) 

Hi Zon, ik heb inderdaad al een afspraak gemaakt bij de vk. De eerste echo is wanneer ik 8+5 ben. 

Hi Zon, ik heb inderdaad al een afspraak gemaakt bij de vk. De eerste echo is wanneer ik 8+5 ben. 

Het is nog even spannend, heb een licht positieve test op de 5e dag overtijd. Heb een arts op het werk even mee laten kijken omdat de testen die we hebben wat gevoeliger zijn vertelde hij, maar hij kon niet om het streepje heen ondanks dat hij licht is. :)
Mocht het zo blijven dan zou ik volgens berekening 1 juli uitgerekend zijn. Mits ik me echt vergist heb in mijn telling...

Gefeliciteerd allemaal. @xlitjeex en @sharonam ik had eerst ook een heel licht streepje, twee dagen later heb ik met de digitale test van clearblue getest. 

Terug
Bovenaan