Juli 2018 uitgerekend

Hallo dames,
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!
Eerste keer dat ik iets schrijf op het forum
Mag eigenlijk nog niet voor het "echie" meeschrijven want moet een paar dagen wachten om te testen.
Maar heb het gevoel dat het raak is! (Diabetes type 1, suikers gaan alle kanten op) dus of een vroege menstruatie of zwanger
Zo ja dan ben ik 13 juli uitgerekend.
Leuk om jullie ervaringen te lezen!

Dag Kya, 

welkom! :) spannend en het wachten duurt lang hé. Ik ga voor je duimen. Ik had een paar dagen voor NOD erg buikpijn, opgeblazen gevoel en pijnlijke borsten. 

Eindelijk mag ik nu echt meepraten’ ik ben eindelijk zwanger. Ik verwachte eigenlijk pas 6 november mijn NOD’ maar kreeg mijn eisprong een dikke week eerder dan verwacht (een dubbelsprong trouwens) de afgelopen dagen heb ik meer in de wc doorgebracht als ergens anders’ alleen maar misselijk dus toch maar ff een testje gedaan. En ja hoor een echte knaltest’ teststreep was even donker als de controlestreep. Volgens mijn berekeningen is mijn datum 17 juli.

Zo Mama-tje dat weet je al wel heel snel zeg! Dan had je na je laatste menstruatie al na minder dan 1 week je eisprong?? Maar gefeliciteerd. Mijn NOD is pas 2 november en als ik dan zwanger zou zijn dan ben ik pas 12 juli uitgerekend. Hoe kan jij dan 17 juli zijn uitgerekend? Doe ik wat fout dan qua uitreken? 

Hallo dames,
Hebben meerdere van jullie last van misselijkheid? Mamaatje kan sowieso meepraten, begrijp ik ?
bij mij vandaag de 4de dag na de test, en de hele middag telkens dat naar gevoel van misschelijk worden.. dan weer net niet.. en dan trekt het weer weg.. en dan weer het gevoel dat ik het niet binnen zal houden..
uiteindelijk wel alles binnen gehouden, hoor. Had vandaag een uitstapje met de familie, en het viel duidelijk op dat ik een beetje ‘raar’ deed.
heeft iemand tips? Ochendmisselijkheid ken ik. Maar zomaar op een middag en dan zo lang aanhouden. Dat is weer even wennen, 
alles voor het goede doel natuurlijk. Maar toch.. tips?
groetjes,
AnnaBel

Terug
Bovenaan