Juli 2018 uitgerekend

Inderdaad heel snel’ Isabelle de graaf ik had kortgeleden een miskraam gehad en ik denk dat mijn lichaam flink in de war was. Ben blij dat het nu eindelijk zover is.

Dag Anna-Bel, 
Bij mijn vorige zwangerschap was ik ook misselijk. Ik at toen droge crackers. 

Gefeliciteerd Gebruiker!! 

Ontbijt’ lunch en avondeten moet ik mijzelf nu echt verplichten. Maar gekruid eten’ pasta en rijst krijg ik nu niet meer weg. Nu maar ff veel gerechten met aardappels. En ochtendmusselijkheid ? Ik wou dat ik dat had’ ik ben echt de hele dag misselijk’ heb de hele dag honger maar krijg nauwelijks wat weg. Dus daarvoor eet ik een rijstwafel met kaas. En mijn nieuwe verslaving (linzensoep uit zak en eieren)   .

Hallo Dames, 
Ik ben Marleen en ook zwanger. De uitgerekende datum zal ongeveer rond 7 juli zijn. Het is ons tweede kindje. Ik heb een geheime facebook groep opgezet omdat ik dat meestal fijner vind dan een forum. Zij. Er dames die graag mee willen praten op de Facebook groep stuur dan een mail naar. zomerbabys2018@outlook.com
Groetjes Marleen

Zijn er mensen die ook heftige dromen hebben’ en/of zwetend wakker worden sinds de zwangerschap ? Elke ochtend rond 05.00 uur schrik ik weer wakker.

Terug
Bovenaan