Juli 2018 uitgerekend

Goedenavond Dames,
hier weer een nieuw persoon op deze pagina.
We zijn er begin nov achter gekomen dat we zwanger zijn. 1 week voor menstruatie had ik een positieve test. Had zoveel klachtjes dat ik na aandringen van man lief een test heb gedaan. Niet gedacht dat het raak zou zijn. Ook omdat we al een tijd bezig zijn zonder succes.
Midden december hebben we de eerste echo gehad en toen kwamen we er tot onze verrassing achter dat ik zwanger ben van een tweeling, eeneiig!! ?
Nu zijn we 14 weken zwanger en vraag me af of er meerder dames zijn die in verwachting zijn van een tweeling en uitgerekend zijn in juli 2018. Bevalling waarschijnlijk eerder.

Hey ladies!
Ook ik ben in verwachting van een zomerkindje :D 18 juli uitgerekend van de eerste. Het heeft meer dan 2 jaar geduurd voor het raak was, en de zwangerschap was tot nu toe weinig ontspannen; van week 5 tot 7 bloedverlies gehad, en van week 12 tot 15. In week 12 begon het zelfs zo heftig dat ik het gevoel had dat ik in m'n broek plaste, en ineens in een plas helderrood bloed zat. Tot nu toe in totaal al 6 echo's gehad, allemaal goed (mooooi!! Zo'n bewegend klein wondertje!!) Maar ik merk wel dat alle onzekerheid het moeilijker maakt om van de zwangerschap (waar ik zo lang naar uit heb gekeken) te genieten.

Vraagje aan jullie: ik heb het idee dat ik na een werkdag (niet heel stressvol, maar wel lang zitten) een hele gespannen buik heb. Ik lees wel overal dat je van lang staan een gespannen buik kunt krijgen, maar over lang zitten is weinig te vinden.. herkent iemand dit? Een gespannen buik na lang zitten. Enig idee wat helpt? Tussendoor een stukje gaan lopen ofzo?

Hoi meiden! Wat leuk om een apart topic te hebben voor uitgerekend in Juli. Wij kwamen er eind Nov achter dat ik zwanger ben. 23 Juli uitgerekend!
Zit met best wel wat dingetjes, bijvoorbeeld watvoor kleertjes je moet hebben voor de kleine. Als het warm is.. Maar wie weet is het typisch hollands regenachtig weer! Wat halen jullie in huis?
Ik ben ook een mama-blog begonnen, vind het onwijs leuk om wat bij te houden tijdens de zwangerschap en daarna!
Hopelijk vinden mensen het leuk om te lezen wat er gebeurd en in me omgaat, vinden jullie het leuk om te lezen?
www.littlesuus.nl of volg mijn facebookpagina https://www.facebook.com/Little-Suus-304550290071146/
Liefs, Suus

Hoi allemaal,
Wat leuk om te horen dat jullie ook deze zomer uitgerekend zijn! Ons eerste kindje verwachten we rond 19 juli. We hebben met 16 weken een pretecho gedaan en we weten nu dat het een jongetje gaat worden, helemaal leuk! Nu kunnen we aan de slag met namen, de babykamer en de rest van de uitzet. Wat betreft de uitzet probeer ik veel spullen tweedehands via marktplaats of vrienden en familie te regelen. Mocht iemand er behoefte aan hebben: ik heb een begroting in Excel gemaakt met alle benodigdheden, wat je het beste tweedehands/nieuw kunt kopen, van welk merk, en wat dan de verwachtte kosten zijn.
Vraagje aan iedereen: Gaan jullie eind deze maand ook naar de negen maandenbeurs in Amsterdam? Ik maak er een gezellig dagje weg van met mijn moeder!
@LittleSuus, wat een mooie foto's heb je op je blog staan, ik hoop dat iemand tegen het einde van je zwangerschap ook zo'n mooie shoot van jou kan maken :)

Hoi allemaal,
Ik ben uitgerekend op 13 juli. Ik ben nu 18 weken zwanger en heb veel last van harde buiken en voel de baby ook niet bewegen, terwijl bij mij vorige zwangerschappen voelde ik al met 16 weken d3 kleine bewegen. 
Iemand hier ervaring mee. 

Groetjes mountje

Hallo allemaal,
Ik ben uitegerekend op 12 juli en heb gelukkig geen zwangerschapskwaaltjes. De eerste aankopen heb ik gedaan en ga eind deze maand naar de negenmaanden beurs:) 

Hallo dames, 
Wat leuk dit topic! Ik weet sinds 4 november dat ik zwanger ben van ons eerste kindje. Uitgerekende datum is 5 juli. Tot nu toe wat kwaaltjes zoals: misselijkheid, vermoeidheid, blaasontsteking, droge huid etc., maar niks te gek. We hebben eergisteren de 20 weken echo gehad en alles was helemaal goed! Sindsdien weten we ook dat we een meisje kunnen verwachten ??. Zelf was ik er op de één of andere manier van overtuigd dat het een jongetje zou worden dus dat was wel even een verassing haha. Sinds 16 weken groeit mijn buik ineens flink. Ik voel de baby sinds 17 weken bewegen. Ik ga net als sommige van jullie naar de 9 maandenbeurs. Toch even leuk om te spieken. Leuk om jullie verhalen te lezen! 

Terug
Bovenaan