Juli 2018 uitgerekend

Leuk heb me aangemeld voor de Facebook groep, gisteren heb ik een extra echo gehad omdat ik me zorgen maakte, gezien mijn miskraam hiervoor was de verloskundige zo lief dat ik gelijk terrecht kon.
We hebben de kleine al flink zien bewegen wat heel bijzonder was en een mooi kloppend hartje.
Ik ben 9+6 weken zwanger nu, maarja ondanks de echo zullen de spanningen blijven.

Hallo allemaal!
Ik ben 9 weken en een beetje zwanger (was de schatting van de vk, bij de volgende echo met 11/12 weken zou ze het zekerder kunnen zeggen), zou uitgerekend zijn op 22 juli 2018 :) 
Het ging hier allemaal heel snel waardoor het allemaal vrij onwerkelijk voelt. We stopten met de anticonceptie en het was gelijk dezelfde maand raak. Beetje lastig schatten dus wanneer de eisprong enzo geweest is, en de laatste dag van de menstruatie kunnen we ook niet tellen omdat ik alleen een onttrekkingsbloeding gehad heb. Termijn blijft dus beetje gokken tot de volgende echo (gepland 3 januari). 
Eerste kindje voor mij, mn vriend heeft al een kind uit een eerdere relatie. Toch vind hij het ook net zo spannend als ik. Zelf vind ik het de helft van de tijd erg moeilijk te bevatten en de andere helft van de tijd ben ik super nerveus of alles wel goed zit en gaat met de mini. Erg lastig allemaal hoor :p Gelukkig op vermoeidheid en misselijkheid weinig klachten :)
Het lijkt me leuk gezellig om te kletsen met andere dames over deze bijzondere en gekke periode :D!

Op en af kwalen. Mag al met al niet klagen, al wat ik er wel onzeker van. Volgende week vrijdag heb ik weer een echo. Ik hoop dan dat alles goed is en dan kunnen we het eindelijk gaan delen met iedereen. 

Terug
Bovenaan