Juli 2020

Hallo allemaal! Aller eerst allemaal de beste wensen voor 2020 maar ik denk dat dat in ons geval allemaal zeker wel gaat lukken. Ik ben uitgerekend op 22 juli en las dat er een Whatsapp groepje is voor de vrouwen die in juli uitgerekend zijn. Ik ben zelf 24 jaar en voor het eerst zwanger en voel mij daar af en toe wel een beetje alleen in. Ik zou het daarom best fijn vinden om wat contact te kunnen hebben met andere zwangere vrouwen?
Hierbij dus de vraag of iemand mij kan helpen in een Whatsapp groepje te komen.

Groetjes Mandy 

Hoi dames,
Hoe is het met jullie? Zijn jullie al aan het aftellen.

Ik heb een goede zwangerschap met weinig grote klachten. Op een zeer stuitje na en wat klachten van mijn lage bloeddruk na gaat het heel goed.
Ik moet nog een week werken en dan ga ik met verlof.
Hebben jullie ook dat de laatste weken zo snel lijken te gaan?
Ik hoop dat er in dit forum weer wat leven komt en dat we wat dingetjes met elkaar kunnen delen ?

Hoi!
Ik ben zwanger van ons 2e kindje en uitgerekend 5-7. Dus nu 36+4.
Deze zwangerschap leek echt voorbij te vliegen. Maar nu het einde nadert kan het me niet snel genoeg gaan. Met een kindje van 20 maanden rond te hebben lopen wordt het nu wel pittig. En de laatste dagen rommelt er ook echt vanalles. Menstruatie kramp die op en af gaat. Volgens de vk zijn het voorweeen. Moet morgen weer naar de gync ben benieuwd wat die zal zeggen.
Blijft spannend deze laatste weken! 

Hoi!
Ik ben zwanger van ons 2e kindje en uitgerekend 5-7. Dus nu 36+4.
Deze zwangerschap leek echt voorbij te vliegen. Maar nu het einde nadert kan het me niet snel genoeg gaan. Met een kindje van 20 maanden rond te hebben lopen wordt het nu wel pittig. En de laatste dagen rommelt er ook echt vanalles. Menstruatie kramp die op en af gaat. Volgens de vk zijn het voorweeen. Moet morgen weer naar de gync ben benieuwd wat die zal zeggen.
Blijft spannend deze laatste weken! 

Terug
Bovenaan