Juli 2020

Hee dames, 
Gefeliciteerd allemaal!
Zoals t nu lijkt ben ik 5 juli uitgerekend van ons eerste kindje.
Ben nu dan ook 9+5 weken.
Ik geloof t alleen nog niet zo omdat ik me eigenlijk supergoed voel..op mn humeur en savonds als ik op bed lig gigantisch honger heb & niet kan slapen...
25 november de eerste echo gehad & 16 december mogen we weer naar ons kleine frummeltje kijken! Kan me niet snel genoeg gaan! 
Lijkt me idd ook leuk om aan een app of fb groep mee te doen!

Hoi dames!
Ook ik wil me heel graag aansluiten in dit topic! Ik ben zoals het nu staat op 2 juli uitgerekend.. Vandaag 10+1 zwanger en al 3 echos gehad.
Voor ons heel onwerkelijk omdat we na 4 jaar ivf en 3 vroege miskramen weinig hoop meer hadden.
Maar nu lijkt alles heel goed en mijn klachten liegen er niet om.. Ik houd al weken bijna geen eten binnen, moe enz. Enz. 
Nouja, ik praat graag mee in deze groep want ik ben natuurlijk onwijsssssssss blij met dit wonder!! :)
Gr. Frida. 

Hoi dames!
Ook ik wil me heel graag aansluiten in dit topic! Ik ben zoals het nu staat op 2 juli uitgerekend.. Vandaag 10+1 zwanger en al 3 echos gehad.
Voor ons heel onwerkelijk omdat we na 4 jaar ivf en 3 vroege miskramen weinig hoop meer hadden.
Maar nu lijkt alles heel goed en mijn klachten liegen er niet om.. Ik houd al weken bijna geen eten binnen, moe enz. Enz. 
Nouja, ik praat graag mee in deze groep want ik ben natuurlijk onwijsssssssss blij met dit wonder!! :)
Gr. Frida. 

Wat leuk zoveel goed nieuws!!! 

ik heb via FB een juli 2020 groep gevonden. Je hebt er 2. Ik zit bij de ene met minst aantal leden. 

Hier gaat wel goed. Behalve flink aan de maagzuur tabletten. Bij nummer 1 begon dit pas na 20 weken. Volgende week echo nummer 2, dan ongeveer 11 weken. 

Ja Ik wil me graag aanmelden?
Vandaag 8+2 en zoals alles er nu naar uit ziet 18 juli uitgerekend. Eerste echo gehad met 6 weekjes en een mooi kloppend hartje ? Misselijkheid is wel van start gegaan blegh

Hallo in sluit me ook graag aan. Wij zijn in verwachting van ons eerste kindje. Het leek eerst allemaal spannend te worden met het krijgen van een kleintje omdat mijn hormoon huishouding niet goed is. Nu toch zonder hulp in verwachting!! A.s woensdag 9 weken en een eerste echo!
Gr, José 

Hoi dames! 
Even kort voorstellen, zelf 23 jaar jong, een dochter van 5 jaar en 7 juli 2020 uitgerekend van ons tweede wonder. Vandaag precies 10 weken, al twee echo's gehad (met kloppend hartje) en volgende week de 3e. Zal mijn hele zwangerschap om de twee weken een echo krijgen wegens vroeggeboorte van de 1e. 
Leuk om mee te praten! 

Terug
Bovenaan