Juli 2020

Lijkt me zo bijzonder, kan me er gewoon geen voorstelling van maken nog! Ik mocht pas de eerste echo als ik 11 weken ben, maar vond dat te lang duren ? heb ook al een paar dagen wat oud bloedverlies, dus zou me echt geruststellen als de echo goed is. Heb nu dus zelf een 'pretecho' aangevraagd voor volgende week vrijdag. Dan zou ik ongeveer 7+4 moeten zijn. Zo spannend

Dag dames,
Mijn eerste echo stond eigenlijk volgende week maandag gepland, maar door extreme buikpijn rechtonderin (verdenking bbz) mocht ik gisteren al langskomen. En.. alles is goed, de pijn heeft niets met de zwangerschap te maken (dus moet daarmee naar de huisarts) en er was een heel mooi kloppend hartje te zien! Zelf denk ik vandaag 7+4 te zijn, maar de echo leek 7+1 te zeggen (maar dat kon nog veranderen zei de vk, ze heeft alleen even snel gekeken of het goed zat en kon niet goed meten). In ieder geval tussen 10 en 13 juli uitgerekend als het goed is!
Geeft echt wel een gerust gevoel dat ik weet dat het in ieder geval groeit (op de goede plek!) en dat er al hartactiviteit te zien is. Blijft bijzonder.
Heel veel succes voor iedereen! 

Hee meiden,
Hier 16 juli uitgerekend ( zelf berekend)
Ik heb 10 december de eerste echo. Ben zo benieuwd en vind het tegelijk ook zo spannend. Ik probeer me blijdschap beetje tegen te houden tot ik het hartje heb zien kloppen.
Leuk deze topic.
Met me dochter hadden we ook een fb groep aangemaakt en spreken we ook echt af in Nederland met de kinds. Erg leuk!

Hi dames!
hier ook in verwachting! En volgens berekeningen 16 juli uitgerekend! Maandag eindelijk onze eerste echo. We vinden het zo spannend! Ik wil zooo graag en ben zo onzeker! Ben een echte controlfreak en dat is met een zwangerschap niet echt handig haha! Dus ben best onzeker. Wil zo graag bevestiging! En ik word er zooo onzeker van! Bij elk pijntje of dingetje maak ik me gelijk zorgen... wie herkent dit?
misschien komt dit ook omdat het de eerste is? Soms zou ik zo graag dingen en gevoelens willen delen, maar ja alleen uiteraard mijn vriend weet t nog en ja met een man zoiets delen is toch anders dan iemand die hetzelfde ervaart...

liefs

Hi dames ! Vandaag voor de eerste echo geweest en ben 8 weken + 1 dag zwanger ! Uitgerekende datum is 15 juli 2020 ! Vind het allemaal zo spannend en onwerkelijk maar wat zijn we blij zeg ! 

Terug
Bovenaan