Juli 2021

Zo'n zwangerschap terwijl er al een rond kruipt is inderdaad wel ff een tandje anders, die van mij is bijna 9 maanden nu. Maar tegelijkertijd valt de misselijkheid nu heel erg mee ten opzichte van de vorige keer, ik denk toch wel omdat ik er een stuk relaxter in sta, nu ik na 3x een verkeerde afloop eerst ook een keer heb meegemaakt dat een zwangerschap wel resulteert in een kindje. Maar wie weet moet het ergste nog komen, we gaan het zien.

Ik had afgelopen woensdag mijn eerste echo! kleine 6 weken zwanger en een kloppend hartje te zien!
Nog wel traag kloppend, maar dat scheen helemaal in orde te zijn voor deze termijn.
Ik mag 7 december weer terug omdat het anders erg lang duurde tot de termijnecho (30 december)
Wij gaan het denk ik met nieuwjaar bekend maken.

En idd in de facebookgroep nog plek genoeg voor zwangere dames!! :)

Dag dames, ik voeg me graag bij jullie. Vandaag 8+4 weken, dus als het goed is 12 juli uitgerekend. Ik kan het nog niet helemaal geloven, want we hebben echt bizarre dagen gehad. Afgelopen maandag hadden we de eerste (8 weken) echo. We kregen toen te horen dat het niet goed was. Alleen een vruchtzakje te zien maar geen vruchtje of kloppend hartje. Ze zei dat het waarschijnlijk met 5 weken al gestopt was met groeien. Vandaag moesten we terug voor controle en doorverwijzing naar Gynaecoloog. Protocol is dat ze dan eerst nog een echo maken. En tijdens deze echo zei ze ineens: “Ik zie een kloppend hartje”. Wij konden dit natuurlijk niet geloven. Ze heeft heel uitgebreid en goed gekeken, het is qua formaat precies zoals het zou moeten zijn, hartje klopt goed en het bewoog ook al een beetje tijdens de echo! Echt niet te geloven. De afgelopen dagen dacht ik te wachten op een miskraam en nu blijkt alles toch goed te zijn! De vk had dit nog nooit meegemaakt zei ze. Dinsdag mogen we nog een keer voor een echo, vooral voor onze geruststelling omdat het nog wat moeilijk te bevatten is!

Hoofster: wat fijn voor jullie!
Op dit forum is de juli 2021 groep niet heel actief. Tot nu toe gebeurt er meer op de facebook groep. Een aantal posts eerder staat de link ervan. Sluit je daar gerust bij aan.

Terug
Bovenaan