Juli 2021

Ik begin juli, nog geen precieze datum gehoord, moet donderdag naar dr gynaecoloog dus dan zullen we wel meer te horen krijgen.

@ElsieJoy zou kunnen. Had toen wel een topic aangemaakt. Heb idd pcos. Wat leuk dat je ook zwanger bent? Hoeveelste kindje ? Ik heb volgende week maandag eerste echo. 

nientje 

@Femmy, ik denk dat we allemaal nog geen definitieve datum hebben, die komt namelijk pas met de termijnecho, en uiteindelijk zijn het toch onze kindjes die bepalen wanneer ze komen (of de gynaecoloog als er eerder ingegrepen moet worden). 

@Nientjeee ik ben nu ook zwanger van de tweede en heb al een zoontje. Spannend, zo'n eerste echo!

Hoi allemaal!

Onze zoon Raff wordt morgen 6 jaar en ik ben gewoon weer zwanger :) Uitgerekend (eigen berekening) op 26 juli... Na een mola zwangerschap en een jaar later een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hadden we dit nooit meer verwacht. Ik vind het super spannend allemaal. Vandaag de echo al gehad ivm geschiedenis maar gaf geen duidelijkheid nog. Ik kom graag in contact met andere moeders die in juli uitgerekend zijn :) :)

Joeee,
Volgens mij is dit forum niet heel actief ?

Ik ben (denk ik) 18 juli uitgerekend, vandaag 6+4. Wij hebben a.s. maandag de 1ste echo. Toch wel spannend. 

@Elsiejoy: ik heb ook een zoontje (bijna 15 maanden) en nu dus zwanger van nr 2. Hoe voel jij je ? Ik merk dat een zwangerschap + eentje rond hebben rennen thuis toch wel even anders is haha. Ik ben deze week ook gewoon heel moe... verder weinig klachten. Had ik bij nr 1 ook niet.

@ElsieJoy, wat leuk. Ik heb ook een zoontje en nu zwanger van de 2e.  @mumslove, wat grappig ik heb een zoontje van 15 maanden. Lijkt dat we beetje het zelfde lopen. Heb ook aanstaande maandag eerste echo. Spannend.
ik merk ook wel dat ik wat moe en. Ens sinds deze week echt wel misselijk. Bij m'n eerste zwangerschap kwam het ook rond deze periode.
nientje 

Hier is het inderdaad wat stiller, er zijn verschillende Facebook en appgroepjes gestart geloof ik.

https://www.facebook.com/groups/739263306797209/?ref=share
In deze groep hebben we nog plaats voor vrouwen die gezellig willen kletsen over alles

Terug
Bovenaan