Juli 2021

Hallo dames,
Ik heb een klein beetje pijnlijke borsten en verder best vaak wat steken in mijn onderbuik. Lijkt erg op menstruatie pijn. Op 23 november heb ik de eerste echo.
Wanneer vertellen jullie het aan jullie ouders? Ik ben 13 november jarig en zou het dan al graag willen vertellen. Mijn ouders weten dat ik in mei een miskraam heb gehad maar mijn schoonouders niet.

Wij wachten nog even met vertellen, zit nu op 4+1 als het goed is. Vertel het wel morgen aan mijn zus, maar die vertel ik alles?
qua kwaaltjes valt het heel erg mee nog. Af en toe wat steekjes door mijn tepels en onderbuik, soms wat menstruatiekrampjes en iets vermoeider dan normaal. Maar over het algemeen niet anders dan anders. Soms denk ik ; oh ja ik ben ook zwanger? doordat ik zo weinig voel.
maar goed bij de zwangerschap van mijn zoon ook welgeteld 2 dagen misselijk geweest.. 
het maakt af en toe wel wat onzeker omdat ik voor mijn zoon ook een miskraam heb gehad maar goed ik probeer maar te genieten

@Suuzieqq wij vertellen het aan onze ouders en aan beste vrienden en de rest van de wereld mag het na de 12 weken grens weten.
Ik heb ook eerder een miskraam gehad maar het is dan ook fijn om wat steun te krijgen van de mensen die dichtbij staan. 
We hebben het mijn schoonfamilie zondag verteld met een fles 0.0 wijn. 
Voor de rest van de wereld willen we een foto maken met 2 kinderstoelen. In de ene onze dochter en op de andere een bordje met “gereserveerd” 

Thanks voor jullie reacties. Wij gaan het op mijn verjaardag tegen onze ouders vertellen. Ik ga gebaksbordjes laten maken voor iedereen met Opa .. Oma.. etc. En daar dan een stukje taart op leggen. De rest van  de familie, vrienden etc ook pas met 12 weken

Hallo allemaal
Ik wil me hierbij ook graag aanmelden. 

Ben waarschijnlijk rond 8 juli uitgerekend van ons 2 de kindje.
Onze eerste echo is gepland op 26 november. 

Hallo allemaal! Leuk om te lezen hoe jullie het ervaren. En ik herken me in sommige van jullie :)
ik heb zelf ook weinig klachten. Behalve zere borsten en een menstruatie achtig gevoel. Soms wat scherpe steken in me onderbuik bij niezen of een verkeerde beweging. Hebben anderen van jullie dit ook? 

ik heb het mijn moeder en stiefvader al verteld! Door slabbetjes in te pakken met i love opa/oma erop. 

Mn eerste echt is 19 november! Super spannend. 
En als die echo goed is wil ik het misschien mn collega's gaan vertellen, omdat ik soms fysiek zwaar werk heb (in de zorg) trouwens als ik mn dagelijkse bakken cappuccino afsla weten ze het misschien toch al. 

heel veel succes iedereen en geniet van de zwangerschap! Hoop dat het bij iedereen goed gaat. Liefs melanie 

Dag Dames,
Proficiat met jullie zwangerschap!! ??
Maandag positief getest!! En vandaag bevestigd met bloedafname. Uitgerekend rond 10juli (ik ben 4weken en 5dagen ver denk ik?)Ik ga morgen bellen voor een afspraak voor de eerste echo. Dacht rond de 8weken dus zou dan 27/11 zijn. 
Amper symptomen hier. Af en toe wat steekjes of kramperig gevoel id onderbuik. Heb al gelezen dat dit normaal is maar toch vreemd he? Aangezien het vruchtje nog zo klein is.

De dagen tot de eerste echo kruipen voorbij. Ik wil zo graag weten of alles goed gaat. Hebben jullie dat ook? En heeft iemand al een eerste (vroege) echo gehad?

Terug
Bovenaan