Juli 2021

Hallo!
Wij zijn zwanger van ons eerste kindje, uitgerekend voor 11 juli 2021!
Hier (België) pas een echo op 12 weken, wat ik nog vreselijk lang vind, zeker in deze belangrijke periode waarin het kindje zich vormt... Mijn "klachten" op dit moment zijn menstruatieachtige krampen, pijnlijke borsten en af en toe wat last van een misselijk of leeg gevoel in mijn maag, maar de ene dag meer uitgesproken dan de andere. Hoe voelen jullie zich? ?

Hey.
Dagen kruipen idd echt voorbij. Ik wil gewoon zeker weten of er een levend wezentje in mij aan het groeien is!?
@jolien: Ik ging van gewoonte in uz brussel bij de gynecoloog op controle (dus niet voor zwangerschap). Toen ik nu een afspraak wou maken voor 1ste echo zeiden ze idd 12 weken. Ik heb nu naar ander ziekenhuis gebeld en daar deden ze wel echos vanaf 8weken. Dus ik ga daar gaan en de andere afspraak afzeggen.. 

Ik meld mij ook!! :) 

Ik heb a.s zondag pas mij NOD. Maar al wel sinds dinsdag positief getest. En vanochtend ook :)

Ik heb net uitgerekend: 18 juli denk ik! Heerlijk nog een zomerkindje!

We hebben een zoontje van 14 maanden inmiddels.

Liefs xx

Ik ga me heel voorzichtig hier melden. Morgen is m'n NOD, maar heb al meerdere positieve testen hier liggen. 

M'n uitgerekende datum is 17 juli. :) 

Leuk om bekende namen van de NOD November-groep te zien!

Is het misschien een idee om ook hier een lijstje te maken met namen/leeftijden/data/etc?

Hi girls,
Alle eerst gefeliciteerd! Hier overgewaaid uit de NOD nov groep. Eergisteren en vandaag positieve test, vandaag wel een hele dikke duidelijke streep.
Zwanger van 2e kindje. 1e kindje is net 1 jaar geworden. Super leuk! 
Worden spannende tijden komende 9 maanden (hopelijk voor ons allemaal)

Terug
Bovenaan