Juli 2021

Hier 4 juli. Heb vandaag eerste echo gehad ze schatte voor nu 6 weken +1. vroege echo gehad omdat ik in januari en mei een miskraam heb gehad.
Dus super blij vandaag !! 

Hoi! 
Zelf ben ik waarschijnlijk rond 3 juli uitgerekend 
Het onderstaande berichtje komt uit de eind juni begin juli 2021 topic

Hallo nieuwe dames! 
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Voor wie het leuk vindt hieronder de link naar de Facebookgroep (een privé groep)
https://www.facebook.com/groups/2774002716170304/?ref=share
De beheerder zal de groep weer even openzetten zodat jullie je kunnen aanmelden 

Hoi allemaal,
Volgens mijn berekening ben ik rond 8juli uitgerekend, maar ik heb 19november de eerste echo. Dus nog even afwachten of het überhaupt allemaal goed is. Het duurt nog zo lang ?
Ik heb ook regelmatig een soort kramp gevoel in mijn onderbuik. Dat geeft een onrustig gevoel, maar vandaag ook regelmatig wat weeïg gevoel in mijn maag, dus dat is weer positief ?

Dit wordt ons tweede kindje. Onze zoon is vorige week 1 jaar geworden
Groetjes Laura

Ook ik mag mij hier melden :)

Uitgerekend (denk ik) op 18 juli. Hebben 30 november de eerste echo staan. Spannend weer! Hebben een zoontje van net 14 maanden!

Gefeliciteerd alle nieuwe dames!

Wij hebben op 20 november de eerste echo staan, vrij vroeg i.v.m. een eerdere bbz en ze (en vooral wij eigenlijk) willen dus graag zien of deze zwangerschap op de juiste plek zit. Ik verwacht zelf dat ik dan net 6 weken ben, en bij mijn zoontje zagen we toen zelfs al hartactie, dus daar hopen we stiekem weer op, maar dat blijft even afwachten, met alleen de locatie weten zou ik al dolgelukkig zijn.

Hoihoi,
Ik sluit hier ook graag aan. Vorige week heb ik positief getest en ik ben 13 juli uitgerekend van ons 2e kindje. Onze dochter is nu bijna 15 maanden. 
1 december heb ik de eerste echo staan. Daar kijk ik al naar uit en vooral om het daarna aan de familie te gaan vertellen. 

Terug
Bovenaan