Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Graag wil ik aansluiten bij deze groep.
Ik ben 23 juli uitgerekend. Ik weet het pas van vandaag. Ik vind het wel spannend allemaal.
Opzich wel wat symptomen eetbuien haha, ochtend misselijkheid, koffie smaakte niet meer, soms krampjes maar valt reuze mee.
Dit is voor ons het eerste kindje. Dit was ronde 4 met oefenen.
Gefeliciteerd dames!
Hier zojuist een positieve test! weet alleen nog niet hoelang ik zwanger ben, morgen een clear blue test doen.
Is er nog ruimte in de fb-groep?
Onverwacht en verbijsterd mag ik mij hier ook aansluiten! Maar ook ongelooflijk blij!
Gisteren de intake op fertiliteit staan, in de ochtend 'voor de vorm' nog een test gedaan (vragen voorkomen weet u zeker dat u niet zwanger bent)
En jawel hoor, direct twee vette strepen! Nu ook in afwachting van de clearblue weken indicator (overal uitverkocht, en bol is vertraagd) ik heb wel een klein vermoeden, maar ben gekend met lange cyclussen dus toch wel nieuwsgierig.
Als er een groep is zou ik me daar ook graag bij aansluiten
Hallo allemaal
hier ook afgelopen maandag een positieve test in handen gehad, na 3 jaar proberen is het dan eindelijk gelukt ! ik kan het nog steeds niet geloven maar wij zijn natuurlijk ongelofelijk blij dat het dan nu zover is. het word ons eerste kindje. volgens mijn eigen berekening ben ik uitgerekend zo rond 4 juli. super spannend allemaal.
Gefeliciteerd allemaal!! Er is nog plek in de facebookgroep, de link staat bij eind mei/begin Juli. Ik weet alleen niet of hij nu nog open staat. Geef maar even een seintje als dat niet zo is!