Juli 2022

Fijn om te horen! Vrij rustig topic dit ?
Ik mag dinsdag voor mijn 2e echo.... Ben benieuwd!
Vorige keer kneep ik m omdat ik ineens geen pijnlijke borsten meer had. Nu nog steeds niet overigens. Wel enorm moe en wat krampjes en heeel veel puistjes. Compleet anders dan toen bij mijn dochter dus ik denk dat dit een jongen wordt....
Wanneer gaan jullie het geslacht laten bepalen?of laten jullie het een verrassing?

Hier gelukkig ook goede tweede (en derde echo…). Er was twijfel over een extra holte in baarmoeder: verkleving, cyste of toch tweede vruchtzak waarin vruchtje niet ontwikkeld is. Nu denken ze toch het laatste. Ben nu ruim 9 wk zwanger en hartje klopt goed, maar blijft toch spannend, zeker tot de 12 weken. Hopelijk bij jullie ook goede ontwikkelingen!

Dat kan ik mij dan goed voorstellen! Gefeliciteerd in elk geval! Dat deze zwangerschap goed mag verlopen.

Ik mag morgen weer voor de 2e echo, begin het nu toch wel erg spannend te vinden. Afgelopen 2 weken prima doorgekomen tot nu ....

Yes de echo gehad! maar de VK kon geen duidelijk beeld krijgen.
De echo was inwendig en ben nu ruim 9 weken... Hoe ver precies weten we niet want ze kon niet meten. Dus volgende week mag ik terug. Er zijn geen zorgen want er was volop beweging en hartactie zichtbaar. Maar dit kwam niet snel voor zei ze zo een wazig beeld. Volgens haar zaten mijn darmen in de weg en lag de kleine volledig tegen de baarmoeder aan.
Erg jammer.... Maar volgende week weer een poging en dat is dan wel weer ontzettend leuk.

Terug
Bovenaan