Juli 2022

Vandaag voor het eerst een positieve test gehad, dus ik sluit me graag bij jullie aan! Ik kan het bijna nog niet geloven, maar blijkbaar is het echt zo! Zo blij... :D

@Dromertje: Een streepje is een streepje, ook al is hij licht toch? Ziet er goed uit! 

@Xaroos, klopt een streep is een streep, maar wat ik wel heb begrepen is dat de teststreep net zo donker moet worden als de controlestreep. Dat is hij nog lang niet helaas

@dromertje nee hoor, een streep is een streep hoe licht of donker dan ook. Betekent dat je gewoon hcg in je lichaam hebt en dus zwanger bent. Hoe donkerder hoe meer hcg, wat met de dag opgebouwd wordt. Heb je op je NOD of voor je NOD getest?

Gefeliciteerd allemaal! Hier ook een positieve test. Vorige week al 2x een lichter streepje waar wel opbouw in zat, maar toch even afgewacht met heel blij zijn tot mijn nod. Dat was zondag en nu een flink positieve test.
Woohoo! Het wordt ons eerste kindje dus alles is nieuw en spannend voor ons.
De intake + echo met de verloskundige staat op 1 december gepland (duurt lang!!)
10 juli is de uitgerekende datum.

Spannend die eerste weekjes he! Ik weet niet of jullie inmiddels wel de fb groep juli 2022 mamma’s kunnen vinden? Stuur anders Janine uit de grote juni/juli 2022 groep even een PBtje…. Ik weet niet of het heel brutaal zou zijn als ik daar een oproepje voor een kleinere groep zou doen ?

[quote quote=10500804]@dromertje nee hoor, een streep is een streep hoe licht of donker dan ook. Betekent dat je gewoon hcg in je lichaam hebt en dus zwanger bent. Hoe donkerder hoe meer hcg, wat met de dag opgebouwd wordt. Heb je op je NOD of voor je NOD getest?[/quote]

@ Soto 1 dag voor nod dat was afgelopen zaterdag. Maandag getest met kruitvat en vandaag getest met kruitvat
Hier zie ik wel een klein verschil met maandag.

https://ibb.co/VJq4zsC

Terug
Bovenaan