Juli 2023

Gister begonnen met testen, toen was er een licht 2de streepje. Vanochtend getest met de weken indicator en toen Zwanger 1-2 weken.   Zo extreem blij maar wel in het achterhoofd houdend dat het fout kan gaan na 2 miskramen dit jaar   
10 Juli uitgerekend ( volgens eigen berekening)
#let's hope for the best

Yes ! Ik heb ook positief getest! 15 juli uitgerekend, wel vroeg getest dus. In aug een miskraam gehad. Dit is de 8e maand. 
hopelijk blijft het dit keer goed gaan. 

@charlotte gefeliciteerd! Snap dat het extra spannend is als je twee miskramen hebt gehad. De vk al gebeld? Hopelijk kan je dan wat sneller terecht voor een echo. 

Ja net aan de lijn gehad, toch kan ik pas bij 7 weken terrecht omdat we dan met zekerheid kunnen zeggen of het hartje klopt ja of nee. Dus Maansag 21 November kunnen we terecht.

@babybabybabythree gefeliciteerd! Voor jou ook extra spannend denk ik na je miskraam. Weet je al wanneer je echo is? 

@gebruiker gefeliciteerd! ? spannend! Ik ben ook 5 weken.. Volgens een rekentool ben k begin juli, maar goed dat zal straks pas bij de termijn echo duidelijk worden. 

@charlotte ergens klinkt het wel logisch, maar las ook berichten dat sommige met 6 weken al mogen. Misschien i.v.m. het hartje dat sommige het niet doen ??‍♀️

Terug
Bovenaan