Juli 2023

Hier gaat ook nog alles goed,
alleen last van me borsten verder helemaal niets,
heb 18 nov de eerste echo duurt nog zo lang. Maar geen bloed of extreme pijn heb ik zwz goede hoop. 

@Mjosje
O fijn he zo. Je hebt je echo nog best snel. Voor wanneer ben jij uitgerekend? Ik heb pas de 25ste mijn afspraak 

Hey allemaal!
Ook ik heb afgelopen maandag (en woensdag) een test gedaan. Tweede streepje was vrij duidelijk aanwezig! Zoals het er nu naar uitziet ben ik tegen 5 juli uitgerekend. 23 november aanstaande mijn 1e echo en week erna intake bij VK. 
Spannend allemaal. Ben ook niet meer met de partner zeg maar, althans...on hold staat het nu...En ben ook nog wat ouder, dus...Maar uiteindelijk zal dat ook allemaal wel goedkomen.
Allen gefeliciteerd :) 

@molli Ik ben uitgerekend op 2 juli volgens mijn eigen berekening. Dan ben in net nog geen 8 weken dus ik vind dag echt lang duren ?
@faye wat verschrikkelijk hoe ben je er achter gekomen? Via de echo? Of kreeg je buikpijn

Totaaaaal onverwacht 
Heb ik zojuist een positieve test in handen. 

Ik kan het niet geloven.
Ik testte omdat ik zo naar den bosch ga om te carnavallen want het is 11/11 
Dus dacht even testen of ik wel mag drinken. 
Dit deed ik een maand geleden voor een feestje ook. Dit was negatief.

Ik moest vandaag of morgen ongesteld worden. 
Maar nog binnen enkele seconden stond er al een dikke streep op mn test.

Deze maand helemaal niet zo bewust bezig mee geweest. Want ik ben dan uitgerekend rond de 2e verjaardag van mn zoon. 
Ook echt maar 2 of 3 x seks gehad in de hele maand.
Maar blijkbaar hoeft maar 1 x raak te zijn. Hihi.
Ik ben dus bob vanmiddag! Ik ben echt in de war 

Ik sluit me dus aan in dit forum. Ik heb al een zoontje geboren op 8 juli 21. En ik denk dat ik 16 juli 23 uitgerekend ben van de volgende. 

@ eline gefeliciteerd wat een super leuke verrassing dan!! oh 11-11 in Den Bosch super leuk , heel veel plezier;) ( ik kom uit de buurt) 
zo zie je maar dat het ook ineens heel snel kan gaan ;) 
@babybabybabythree, jij ook gefeliciteerd. spannend je eerste echo. 
Ik heb die van mij ( eindelijk) maandag

Terug
Bovenaan