Juli 2023

gefeliciteerd iedereen! 
@babybabybabythree ik hoop dat ze het bij jouw praktijk wel doen. 
bij mij doen ze hem op zn vroegst met 7 weken ( liever echt niet eerder ) ze hebben mij dus ook al '' vroeger'' gezet dan normaal ivm met mijn verleden miskraam, maar het wachten is echt verschrikkelijk. voor iedereen met miskraam ervaringen denk ik.
succes allemaal!  

Vraagje, 
Ik heb de afgelopen dagen heel erg veel last van mijn brosten gehad ( heb ook geen kleine cup dus dat is ook wel een nadeel denk ik haha) maar per dag verschilt het heel erg qua pijn. 
Soms ben ik bang dat ik niets meer voel en het weer fout gaat, hebben hier meer vrouwen last van?

@charlotte ik heb hetzelfde. Ene dag doen me borsten meer zeer dan de andere. Soms zelfs maar 1 borst ?. Heel apart, maar heb gelezen dat meer vrouwen dit hebben dus dat stelt me gerust. 

Ik heb ook een positieve test? weet niet waarom maar ben wel angstig. Weet niet of dit mijn hormonen zijn maar... Fijn hier te lezen en iedereen te volgen xx

@Charlotte, ik snap je helemaal! als ik een dag minder of juist veel meer voel. raak ik ook in de stress. Daarbij voel ik me sinds maandag elke ochtend goed beroerd , ook als ik niet op tijd kleine beetjes eet dus ik ga ervan uit dat het positief is. 
Heb wel veel meer symptomen dan bij mijn eerste zwangerschap, meer dames die dit herkennen? 
@Molli gefeliciteerd! is het je eerste zwangerschap? 

@alison is ons 2de kindje. Ik heb ook veel meer last van zwangerschapskwaaltjes. Vandaag continu misselijk. Overgeven. Steken in mijn onderbuik. En al zo moe. Bij ons eerste kindje had ik een beetje het zuur maar was ik voor de rest oké. Maar nu? ook al zo een opgeblazen buik savonds dat ik precies al 5 maanden ver ben ?

Terug
Bovenaan