Juli 2023

Ik heb morgen de 2e echo.  Deze zal termijn bepalen. Ik ben zondag 10 weken als t goed is. 

Ik heb echt mega last van misselijkheid. Ik kots echt 5 tot 10 x op een dag soms. 

En jeuk niet normaal. Zit helemaal onder de droge plekken. En uitslag. Wat een ellende. 

Ik heb vandaag m'n eerste termijn echo gehad , uitgerekend op 3.7.23?zo bijzonder !!  geboorte datum van m'n dochtertje 

Hoi mag ik mij hier ook melden ?
Ben vandaag 9 weken. Eerste zwangerschap na 2 jaar strugles en proberen. Super spannend. Ben rond de 25 juli uitgerekend. 
Intake verloskundige vorige week gehad. Bloeddruk was super. Dat was 2 jaar geleden veeeeel te hoog. Dus daar super blij mee. 
Klachten vallen mee alleen heel moe en soms snel honger. Werk is wel heel zwaar fysiek ik werk 36 uur en alleen maar lopen en tillen. Daarnaast heb ik een eigen paard waar ik ook moet mesten. 

30 december heb ik de eerste echo. Ben zooo bang dat het toch niet goed zit. Kan er gewoon niet van genieten nog zo stom 

Hee wat leuk
Voor mij mijn 4e zwangerschap, eind juli uitgerekend zoals het er nu naar uitziet. 2 januari de termijnecho. 
Mijn andere kinderen zijn 4, 6 en 7 jaar oud. En heb nog 2 bonuskinderen van 5 en 6 jaar. 
Hoe kan ik de facebookgroep vinden?

Terug
Bovenaan